۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۱۶

عباسی:

سوم خرداد نماد اقتدار ایران/ انتقال تفکر مقاومت به نسل جوان ضروری است

سوم خرداد نماد اقتدار ایران/ انتقال تفکر مقاومت به نسل جوان ضروری است

ارومیه - خبرگزاری مهر: فرماندار بوکان از سوم خرداد به عنوان نماد اقتدار، عظمت، پایمردی و آزادگی ملت ایران نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباسی در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز سوم خرداد افزود: سوم خرداد روز مقاومت، ایثار، پیروزی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) است و حماسه فتح خرمشهر ظهور اندیشه جدید و تفکر برتر مدیریت نوین نظامی حضرت امام خمینی (ره) در پرتو حمایت‌های الهی را به نمایش گذاشت.

وی با تاکید بر صیانت و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و ترویج تفکر مقاومت و ایثار در بین نسل های جوان اظها رداشت: جایگاه سوم خرداد که به آزادسازی خرمشهر از دست دشمن تا دندان مسلح ختم شد بسیار ارزشمند و والاست و علاوه بر ارزش نظامی، این عملیات دارای ارزش‌های بزرگ معنوی و روز نمایش قدرت همت والای مسلمانان ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور بود.

عباسی با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر سبب تقویت روحیه داخلی و شادی همه ملت‌های آزاده شد و فتوحات بعدی را در جبهه‌های جنگ رقم زد و تاکتیک آمریکا و جبهه غرب را از حالت تهاجمی به وضعیت تدافعی تغییر داد.

در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوکان نیز ضمن تشریح تاریخ معاصر ایران از سوم خرداد به عنوان روز اقتدار و پایمردی و روز مقاومت و ایثار نام برد.

سرهنگ محمد دادخواه اظهار داشت: سوم خرداد روز اقتدار نظام جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن تلاش‌ها و مجاهدت‌های دلاورمردان ایرانی است.

کد خبر 1601834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha