۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۲۷

سردار توکلی:

بدپوششی جوانان خط قرمز ماموریتهای نیروی انتظامی قم است

بدپوششی جوانان خط قرمز ماموریتهای نیروی انتظامی قم است

قم - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان قم بد پوششی جوانان را خط قرمز ماموریتهای نیروی انتظامی در قم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی توکلی اظهار داشت: یکی از اولویتهای کاری ما در سال 91 پاک کردن چهره شهر از وجود معتادان و راه اندازی مراکز درمان اجباری بدون محدودیت است.

وی با تاکید بر صیانت کارکنان و تقویت معنویات تصریح کرد: بالا بردن سطح اطمینان، رضایتمندی و امنیت عمومی مردم از اهداف دیگر امسال است و باید چتر امنیتی در جامعه گسترده شود.

فرمانده انتظامی قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در سطح شهر قم عنوان کرد: در دیدارهایی که با برخی از علما و مراجع انجام شد یکی از دغدغه های مهم ایشان بحث عفاف و حجاب بود که خواستار جلوگیری از بد پوششی جوانان و حفظ قداست این استان مقدس شدند، لذا این موارد جزء خطوط قرمز مأموریت‌های ما هستند و همه رده‌های تابعه بایستی با مظاهر علنی فساد مبارزه کنند.

وی در ادامه افزود: ما سازمانی هستیم که توفیق خدمت به بندگان خدا را داریم و برای همین کار نیز استخدام شده ایم، پس باید این فرصت را غنیمت شمرده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی صبر و سعه صدر را پیشو انجام وظایف پلیسی دانسته و حضور میدانی مسئولان انتظامی را در حوزه‌های استحفاظی برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ضروری ذکر کرد.

کد خبر 1602474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha