۷ خرداد ۱۳۹۱، ۲۱:۳۹

شناسایی و دستگیری وبلاگ نویسان غیر قانونی در غرب استان تهران

شناسایی و دستگیری وبلاگ نویسان غیر قانونی در غرب استان تهران

غرب استان تهران - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: وبلاگ نویسانی که در فضای مجازی به مقامات کشوری توهین کرده بودند توسط پلیس فتا شناسائی و پس از دستگیری، روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ تراب نوراللهی اظهارداشت: در راستای ایجاد امنیت و کاهش تخلفات و جرائم در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا حین رصد و کنترل سایت‌ها، متوجه شدند وبلاگ نویسانی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به اهانت به مقامات و مسئولان کشوری می کنند.
 
وی افزود: در اقدامات اولیه پلیس فتا غرب استان تهران مشخص شد وبلاگهائی در زمینه انتشار مطالب، تصاویر و هتاکی به مقامات کشوری فعالیت دارند، بلافاصله کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی به عمل آمده محل فعالیت این افراد را مورد شناسایی قرار داده و با هماهنگی مقام قضائی دو نفر از متصدیان مربوطه دستگیرو جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتای استان منتقل شدند.

این مسئول عنوان کرد: در بازجوئی پلیس از متهمان و با توجه به ادله و مستندات جمع آوری شده، هر دونفر به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران اعلام کرد: هرگونه اهانت به مقامات رسمی و مسئولان ، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه نهادها و سازمان‌ها و نیز تشویق افراد و گروه‌ها به ارتکاب اعمالی علیه امنیت، حیثیت و منافع جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد قانونی خواهد داشت.

قاتل فراری عاقبت روانه زندان شد

سرپرست پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، فردی که در جریان یک نزاع خیابانی، جوان 25 ساله را به قتل رسانده بود، طی یک عملیات پلیسی در شهرستان قدس شناسائی و دستگیر شد.

سرهنگ رضایی اظهار داشت: اواخر سال گذشته نزاع و درگیری خیابانی در یکی از خیابانهای شهرستان قدس غرب استان تهران به وقوع می پیوندد که فردی به علت عدم کنترل خشم جوانی 25 ساله را به قتل رسانده و از محل متواری می شود.

این مسئول عنوان کرد: مشخص شد قاتل بر اثر مشکلات مالی، با دوست خود درگیر شده و به علت عدم کنترل خشم با ضربه چاقو دوستش را به قتل رسانده و از محل متواری شده است در ادامه تلاشهای پلیس چهار نفر از عاملان نزاع خیابانی در شهرستان قدس در یکی از شهرکهای اقماری این شهرستان مورد شناسائی قرار گرفته و دستگیر می شوند.

رضایی ادامه داد: قاتل فراری پس از دستگیری در بازجویی و تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اظهار داشت: مدتی بود که با مقتول بر سر مشکلات مالی اختلاف داشته و چون از طریق گفتگو به نتیجه نرسیده، در مواجهه حضوری به همراه دوستان خود منجر به درگیری دسته جمعی شده و پس از ضرب و شتم، دوستش را به قتل رسانده و از محل متواری شده بود.
کد خبر 1613546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha