۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰

در دوسالانه پوستر طلوع/

پوسترهای مذهبی مسعود نجابتی بررسی می‌شود

پوسترهای مذهبی مسعود نجابتی بررسی می‌شود

بخش جنبی سومین دوسالانه ملی پوستر طلوع امسال، به نمایش پوسترهای مذهبی مسعود نجابتی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، این اقدام همچون جشنوارهای گذشته و در پی سیاستگذاری‌های دست اندرکاران برگزاری این دوسالانه در زمینه تخصیص بخشی جنبی، با موضوع مرور آثار یکی از هنرمندان صاحب‌نام، مد نظر قرار گرفته است.

مسعود نجابتی متولد 1346 تهران و عضو انجمن گرافیست‌های ایران است که در سال 1378 در مقطع کارشناسی ارشد رشته گرافیک، از دانشگاه هنر فارغ التحصیل شده است.

وی همچنین، عضو انجمن خوشنویسان ایران است و از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مواردی نظیر طراح گرافیک و مسئول واحد انتشارات دفتر روابط عمومی متروی تهران، طراح گرافیک مسجد جمکران، تدریس گرافیک و تایپوگرافی، دریافت دیپلم افتخار اولین جشنواره خوشنویسی جهان اسلام و دریافت لوح تقدیر نمایشگاه کتابت بسم الله اشاره کرد.

این هنرمند، عضو هیئت انتخاب و داوری پوسترهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جشنواره خبر و برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیما، نمایشگاه نشانه‌های اصفهان (موزه هنرهای معاصر اصفهان)، نمایشگاه پوستر عاشورا (حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تهران)، اولین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان استان قم، اولین نمایشگاه دوسالانه تایپوگرافی پوستر (اسماء الحسنی) و بخش تایپوگرافی جشنواره مقاومت نیز بوده است.
این گزارش تصریح کرد صفحه آرایی، شرکت در نمایشگاه گروهی پوستر نسل چهار، عضویت در انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، طراح گرافیک نشر و تألیف کتاب خط در گرافیک برای آموزش طراحی فونت "پرشیا" برای شرکت "بیت الکریم" در آمریکا، دریافت جایزه دوم بخش سایر آثار گرافیک از هفتمین نمایشگاه دوسالانه طراحان گرافیک ایران، نمایشگاه تصویری از آسمان به مناسبت سال امام علی(ع)، و... از دیگر زمینه های فعالیتی مسعود نجابتی به شمار می‌رود.

دوسالانه ملی پوستر طلوع، جشنواره‌ای هنری است که هر دو سال یکبار با محوریت امام زمان (عج) برگزار می شود که امسال نیز علاقمندان به شرکت در آن تنها تا 30 خردادماه مهلت دارند تا آثار خود را به دست برگزار کنندگان آن برسانند.

کد خبر 1628504

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha