۳۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۵:۲۰

واحدهای صنفی و صنعتی متخلف در شهرری پلمب شدند

واحدهای صنفی و صنعتی متخلف در شهرری پلمب شدند

شهرری – خبرگزاری مهر: رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 20 از شناسایی و پلمب 24 واحد صنفی و صنعتی متخلف در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حیدری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، 24 واحد صنفی و صنعتی متخلف در سطح نواحی هفتگانه این منطقه شناسایی و پلمب شدند.

وی اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها را در راستای رفع خطر مشاغل مزاحم و آلاینده سطح شهر از شهروندان برشمرد و افزود: واحدهای صنفی واقع در خیابان یاراحمدی، کوچه سنگبری ها واقع در بلوار قدس، خیابان  حقیقت خواه و منشعبات، روستای اشرف آباد، روستای فیروزآباد و محله ابن بابویه از جمله مواردی بوده است که در سطح نواحی هفتگانه این منطقه شناسایی و پلمب شدند.

حیدری با اشاره به تمهیدات اداره ساماندهی در خصوص اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی شهروندان به خصوص صاحبان صنایع و مشاغل شهری بیان کرد: به منظور ارتقای آگاهی شهروندان چهار هزار بروشور آموزشی با موضوع "آشنایی با امور بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها" و "شرح وظایف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر" طی هفته گذشته در سطح منطقه توزیع شده است.

وی ادامه داد: 270 فقره پرونده فعال در سطح منطقه نیز مورد بازدید قرار گرفته و به روز رسانی شده است.

گفتنی است بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، شهرداری مکلف است که  از  ایجاد و تأسیس کلیه اماکن و مشاغل و کسب هایی که ایجاد مزاحمت و سرو صدا کنند یا مخالف اصول بهداشتی است، جلوگیری کند و تأسیساتی که قبل از تصویب این قانون به وجود آمده اند را تعطیل و اگر لازم شود آنها را به خارج از شهر انتقال دهد.

کد خبر 1630210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha