۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۱۵

فرزند استادمحمد:

مسئولان ارشاد مسئولیتی در زمینه تأمین هزینه‌های درمان پدرم نپذیرفتند

مسئولان ارشاد مسئولیتی در زمینه تأمین هزینه‌های درمان پدرم نپذیرفتند

فرزند محمود استادمحمد هنرمند برجسته و باسابقه تئاتر ایران با اشاره به نبود اقدام و حمایت سازماندهی شده از سوی مدیران و مسئولان تأکید کرد: در تماسی که با برخی مدیران و مسئولان وزارت ارشاد داشتیم گفتند در زمینه تأمین هزینه‌های درمان پدر قولی نمی‌دهند و مسئولیتی را قبول نمی‌کنند.

مانا استادمحمد، فرزند محمود استادمحمد هنرمند و نمایشنامه‌نویس برجسته و باسابقه تئاتر ایران که این روزها در بستر بیماری است، درباره کیفیت حمایت مدیران و مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران برای تأمین هزینه‌های درمان این هنرمند به خبرنگار مهر گفت: تا به حال اقدام و کاری سازماندهی شده برای حمایت از پدرم جهت تأمین هزینه‌های درمان از سوی مدیران و مسئولان نبوده و اگر هم کمک‌های کوچکی شده ربطی به مدیریت و برنامه‌ریزی آن‌ها نداشته است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران قول کارت طلایی بیمه را داده اما هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است. البته شهرداری هزینه آخرین نوبتی که پدرم در بیمارستان بستری شد را پرداخت اما بیشتر حمایت‌هایی که می‌شود بر اساس لطف شخصی است.

فرزند محمود استادمحمد تأکید کرد: با برخی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد برای مشخص شدن وضعیت حمایت صحبت کردیم که پاسخ دادند قولی نمی‌دهند و مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی‌کنند.

وی درباره هزینه‌های ماهانه درمان محمود استادمحمد یادآور شد: تنها هزینه یک داروی پدر ماهانه 8 میلیون تومان است و در کنار آن هزینه‌ها و مخارج دیگری نیز برای درمان وجود دارد. پزشک معالج از روند درمان راضی است و معتقد است داروها بیماری را کنترل کرده‌اند و روند درمانی باید ادامه داشته باشد.

محمود استادمحمد از هنرمندان برجسته و باسابقه تئاتر چند ماهی است که در بستر بیماری است و طی این چند ماه تنها حمایت‌هایی مقطعی از سوی مدیران و مسئولان از این هنرمند تأثیرگذار در عرصه تئاتر صورت گرفته است.

کد خبر 1633845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha