۶ تیر ۱۳۹۱، ۱۳:۳۹

در قم؛

هفتمین جشنواره ملی طلیعه ظهور برگزار می شود

هفتمین جشنواره ملی طلیعه ظهور برگزار می شود

قم - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: هفتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری طلیعه ظهور در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی اسماعیلی طبا قبل از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هفتمین جشنواره ملی فرهنگی هنری طلیعه ظهور همزمان با اعیاد شعبانیه در قم برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش نمایشگاهی و جشنواره ای برگزار می شود اظهار داشت: بخش نمایشگاهی از شنبه دهم تیرماه به مدت یک هفته در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز به کار خواهد کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: در این جشنواره موضوعات مختلفی مانند شیطان پرستی، علایم و نهادها، آسیب شناسی ظهور، مشاوره زندگی مهدوی پیرامون مهدویت و شبهات، برگزاری نشست های تخصصی، پرسش و پاسخ، آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدوی وغرفه پایان نامه های مهدوی را از جمله غرفه های این نمایشگاه اعلام کرد.
 
اسماعیلی طبا غرفه مسابقه آنلاین، فرقه های انحرافی، عرفان‌های نوظهور و معرفی عرفان های کاذب، ولایت فقیه، علائم و شرایط ظهور، غرفه دانشجویی، سایت و وبلاگ ویژه معرفی سایت های فعال در زمینه مهدویت و برگزاری نشست های تخصصی را از دیگر غرفه های این نمایشگاه اعلام کرد.
 
وی نقد فیلم های هالیوودی و اسلامی در خصوص رد و تایید مهدویت و عینیت بخشی به مضامین بلند دعای عهد به صورت کارهای حجمی و تجسمی را از دیگر برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ادامه داد: در این نمایشگاه هفت موسسه مهدوی شرکت دارند و 20 عنوان مسابقه هم در آن انجام خواهد شد.
کد خبر 1635630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha