۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۱۱

ایل بیگی اعلام کرد:

تربیت هنرمندان انقلابی هدف اصلی حوزه هنری/ رسانه ها همکاری کنند

تربیت هنرمندان انقلابی هدف اصلی حوزه هنری/ رسانه ها همکاری کنند

ارومیه- خبرگزاری مهر: مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی تربیت و پرورش هنرمندان انقلابی را هدف اصلی حوزه هنری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ایل بیگی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره شعر و داستان جوان سوره در ارومیه افزود: تربیت و حمایت از هنرمندان انقلابی اولویت اصلی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی بوده بطوریکه مقام معظم رهبری نیز فرموده اند: حوزه هنری باید محل رفت و آمد هنرمندان حزب الهی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیتهای انقلاب اسلامی ایران بسیار عمیق و شگرف بوده و شناساندن ابعاد مختلف آن نیازمند تلاش جدی همه بخشها است، اظهار داشت: حوزه هنری مرکز هنری انقلاب اسلامی ایران بوده و ابعاد، آرمانها و اهداف این واقعه شکوهمند تاریخ کشور را به زبان هنر برای نسل جوان بیان می کند. 

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی حوزه هنری با بیان اینکه این نهاد پس از انقلاب اسلامی به همت جوانان انقلابی علاقه مند به کارهای فرهنگی- هنری تاسیس و به تولید آثار هنری منطبق با اهداف جمهوری اسلامی پرداخت، گفت: پیش از انقلاب جای هنر متعهد اسلامی در جامعه ایران خالی بود.

ایل بیگی افزود: هنر در کشور ما پیش از انقلاب،رنگ و بوی اسلام و ارزشهای متعالی انسانی را نداشته و هنرمندان از آن غافل بودند،که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی هنرمندان این مرکز را با هدف توجه به این اهداف و ارزشهای مغفول مانده در قالب هنر راه اندازی کردند.

وی با بیان این که حوزه هنری در رشته های مختلف هنری از جمله سینما، نمایش، ادبیات، تجسمی، انیمیشن و معماری فعالیت دارد، افزود: این مرکز در بخشهای مختلف موفق به تربیت نیروهای متعهد و انقلاب شده که رسانه باید برای ارتقا و شناساندن جایگاه فرهنگ و هنر انقلاب با این مراکز همکاری کنند. 

وی خواستار ارتباط و تعامل بیش از پشی رسانه ها با اهالی فرهنگ و هنر بویژه در شهرستانها شد و گفت: معرفی هنرمندان، فرهنگ و رشادتها مردم در دورانهای مختلف تاریخی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس باید همیشه یکی از موضوعات اصلی مطبوعات و رسانه ها باشد.

کد خبر 1636673

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha