۱۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۰:۲۸

شاکری اعلام کرد:

عدم لایروبی آب بندها و رودخانه‌های گرگان

عدم لایروبی آب بندها و رودخانه‌های گرگان

گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان ازعدم لایروبی رودخانه ها و کانال های آب شهرستان انتقاد کرد و اظهار داشت: با وجود پیگیری های مجدانه اعضای این شورا تا کنون اقدامی درخصوص لایروبی کانال ها و آب بندان ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شاکری صبح شنبه در جلسه این شورا همچنین با اشاره به خرید محصولات استراتژیک گفت: قیمت گذاری محصولات استراتژیک کشاورزی مانند گندم و سویا باید حداقل سه ماه قبل ازکشت اعلام شود و خرید تضمینی آن نیز توسط دولت انجام پذیرد.

وی با انتقاد از خرید تضمینی گندم از کشاورزان توسط بخش های غیردولتی افزود: بخش غیردولتی براساس نرخ مصوب اولیه گندم را از کشاورزان خریداری کرد که پس از مدتی این محصول با افزایش قیمت مواجه شد و در این میان سودی عاید کشاورز نگردید.

شاکری افزود: قیمت گذاری خرید تضمینی گندم در فرصت مناسب انجام نمی گیرد و به همین دلیل کشاورز نمی تواند برای محصول خود تصمیم بگیرد.

شاکری با اشاره به جلسه مشترک اعضای شوراهای اسلامی بخش بهاران و سرخنکلاته با نمایندگان شهرستان گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمدید وام کشاورزان و بخشودگی سود بانکی آنان از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 1643540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha