۲۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۲:۵۶

در آستانه روز جهانی قدس؛

همایش «مقاومت، بیداری اسلامی و آزادی فلسطین» برگزار می شود

همایش «مقاومت، بیداری اسلامی و آزادی فلسطین» برگزار می شود

در آستانه روز جهانی قدس همایش«مقاومت، بیداری اسلامی و آزادی فلسطین» به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور شخصیت های عالی رتبه نظام، سفرای کشورهای اسلامی و نمایندگان گروه های فلسطینی روز دوشنبه 23 مردادماه در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گسترش امواج بیداری اسلامی در منطقه و نمودار شدن نشانه های ضعف و استیصال در دشمنان امت اسلامی به ویژه رژیم اشغالگر قدس و تبدیل شدن گفتمان آزادی قدس شریف به گفتمان غالب حرکتها و جنبشهای اسلامی؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را بر آن داشت تا در آستانه روز جهانی قدس و در راستای رسالت خود در جهت تبیین تأثیرات بیداری اسلامی بر موضوع فلسطین و انتفاضه و به منظور هم اندیشی درباره راهکارهای دستیابی به هدف نهایی یعنی آزادسازی قدس شریف به عنوان نماد عزت خواهی مسلمین، «همایش مقاومت، بیداری اسلامی و آزادی  فلسطین» را برگزار نماید.

این همایش درصدد آن است تا با بهره گیرییاز نظرات نخبگان علمی و دانشگاهی کشور و هم فکری و هم افزایی آنها مقدمات لازم برای ترسیم نقشه راه منسجم، علمی و کاربردی برای آزادسازی قدس شریف، با توجه به تحولات اخیر منطقه و با استفاده از منویات راهبردی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را فراهم آورد.                                                  

این همایش با مشارکت و حضور نهادها و مؤسسات پژوهشی کشور و تشکلهای حامی ملت فلسطین  روز دوشنبه 23 مردادماه همزمان  با روز مقاومت اسلامی  از  ساعت 30/9 در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود.

نشست مجمع عمومی سازمانهای مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین نیز از ساعت14 تا 15:30 همان روز و  در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 1670804

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha