۴ شهریور ۱۳۹۱، ۸:۴۰

بحرینی‌پور:

مشکل آب سیراف حل می‌شود

مشکل آب سیراف حل می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار کنگان گفت: مشکل آب بندر سیراف به زودی حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بحرینی پور جمعه‌شب در جمع مردم و مسئولان بندر باستانی سیراف با تبریک هفته دولت به خدمات ارائه شده در دولت‌های نهم و دهم در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات هفت سال گذشته دولت برای شهرستان کنگان بی‌سابقه بوده است.

وی در ادامه ضمن مقایسه خدمات دولت نهم و دهم در شهرستان کنگان نسبت به دولت های قبل گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، بهبود شبکه‌های آب شهری و روستایی و مخازن، توسعه شبکه برق و کاهش چشمگیر خاموشی‌ها از مصادیق بارز این خدمات است.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان اضافه کرد: در بحث عمران شهری فعالیت‌های درخور و شایسته ای از جمله توسعه فضاهای سبز، ساحل سازی، طرح جامع و تفصیلی و ...صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز ساخت، توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها، کانون‌های پرورش فکری، مصلاها، پایگاه های مقاومت، مساجد، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزش عالی به جد در دستور کار دولت بوده و این بخش‌ها را به خوبی تقویت کرده است.

بحرینی پور در ادامه بیان داشت: ایجاد بیش از 700 واحد مسکن مهر که یکی از خدمات ارزشمند دولت در شهرستان کنگان بوده است تا بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

60 میلیارد ریال به شهر سیراف اختصاص یافت

وی در ادامه به خدمات دولت در سیراف اشاره کرد و تصریح کرد: در حوزه زیر ساخت‌های عمران شهری در هفت سال اخیر بیش از 60 میلیارد ریال به شهر سیراف اختصاص یافته است.

بحرینی‌پور گردشگری سیراف را از نقاط قوت این بندر باستانی برشمرد و افزود: توسعه گردشگری این شهر با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به منظور بازسازی قلعه نصوری، دره لیر و ساخت فیلم مستند در دستور کار است.

معاون سیاسی و امور اجتماعی فرمانداری کنگان اظهار داشت: گسترش، توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، سالن سرپوشیده سیراف و زمین چمن مصنوعی با مبلغ هشت میلیارد ریال که در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید از خدمات هفت ساله دولت در بخش ورزش به شهر سیراف است.

وی با اشاره به معضل اصلی شهر سیراف افزود: توسعه شبکه آبرسانی که یکی از معضلات اصلی این شهر تاریخی است به‌زودی با تخصیص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بوسیله پیمانکار استارت خواهد خورد.

بحرینی پور گفت: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان(با اعتبار ده میلیارد ریال) و کتابخانه سیراف(با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال) در دستور کار قرار دارد که عملیات اجرایی این دو پروژه نیز تسریع می‌یابد.

وی با تقدیر از شهردار، شورا و امام جمعه شهر سیراف اظهار داشت: امیدوارم این عزیزان با همدلی و تفاهم بیش از پیش از ظرفیت همدیگر استفاده کنند.

کد خبر 1679470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha