۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۵:۴۳

استاندار کرمانشاه:

پیگیری مصوبات سفر رهبری از اولویت های اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد

پیگیری مصوبات سفر رهبری از اولویت های اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: پیگیری پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری از اولویت های کاری و اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ای در خصوص پیگیری پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری صبح چهارشنبه به ریاست دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

در این نشست استاندار کرمانشاه ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد باسعادت هشتمن اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را ارج می نهیم چرا که با رشادت ها و دلاوری های ماندگاری که خلق کردند توانستند امنیت و آسایش ایران اسلامی را فراهم کرده و دست استکبار و ایادی غرب را برای همیشه کوتاه کنند.

دادوش هاشمی هفته دفاع مقدس را یادآور ایمان و شجاعت مردانی عنوان کرد که در راه خدا شهید شدند و به کلام قرآن کتاب رسول خدا (ص) جهاد فی سبیل الله کردند.

وی تصریح کرد: به خود می بالیم که خاک استان کرمانشاه در سال گذشته مزین به قدوم گراسنگ رهبر فرزانه انقلاب بود و از پرتو سفر معظم له مصوبات ارزشمندی نصیب مردم این دیار شد.

وی خطاب به مدیران استانی گفت: در آستانه سالگرد باشکوه سفر ماندگار مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه قرار داریم لذا جا دارد از تلاش ها و زحمات دفتر معظم له در تهران که به صورت مستمر پیگیر مصوبات سفر ایشان به استان کرمانشاه هستند، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم، اما صحبت نهایی اینجانب با مجموعه مدیران استان است که بتوانند در لایحه بودجه  92 مجددا اعتبارات ارزنده ی که در سال 91 در پروژه های مصوب سفر لحاظ شده بود را پیگیر و از همین حالا با وزرای مربوط در ارتباط کاری قرار گیرند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بیش از 1200 پروژه حاصل سفر مقام معظم رهبری به استان بود به یقین خواهم گفت بهره برداری کامل از این پروژه ها  رشد و توسعه چشمگیری در استان ایجاد خواهد کرد.

هاشمی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه اجرایی استان باید با نصب بنر و اطلاع رسانی در سطح شهر بتوانند عموم مردم را از مصوبات سفر معظم له آگاه نموده، چرا که خدمت رسانی به این مردم است که راه و مسیر اندیشه امام راحل(ره)  را تداعی می کند.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست مدیران دستگاه های اجرایی به ارائه گزارش مکتوب و مصور از اقدامات خود پرداختند.   

کد خبر 1705891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha