۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۴۴

کوتاه از ورزش گیلان/

7 گیلانی در اردوی انتخابی تیم اسکیت هاکی بزرگسالان

7 گیلانی در اردوی انتخابی تیم اسکیت هاکی بزرگسالان

رشت - خبرگزاری مهر: هفت گیلانی به دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان ایران دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اسلامی، فرحبد وهابی، امیرحسین ناطقی، کسرا نمدسازی، محمد فرزانه، نیما مهربان و اویس حسن زاده از گیلان به همراه 23 ورزشکار از دیگر استانها از ششم مهرماه جاری به مدت دو روز زیرنظر کادرفنی در تهران اردو می زنند.

حمیدرضا آرین فرد نیز از گیلان به عنوان ناظر در این اردو حضور دارد، تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی چین که آبان ماه امسال برگزار می شود، آماده می کند.

1 برد و 2 باخت برای نمایندگان گیلان در هفته ششم فوتبال ساحلی

یک برد و دو باخت حاصل تلاش نمایندگان گیلان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بود، در این رقابتها قوی سپید انزلی در خانه چهار بر دو تیم فردوسی مشهد را شکست داد و با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان چهارم قرار گرفت.

برای تیم قوی سپید انزلی فرزین بلوک باشی، محسن عبدی، مرتضی غلامی و علیرضا خسروی و برای تیم فردوسی مشهد هر دو گل را محمد اوبری به ثمر رساندند، لسمان مروارید خزر در ساحل رشت چهار بر دو مغلوب شهرداری تبریز شد و با هشت امتیاز در مکان پنجم ایستاد.

گلهای لسمان مروارید خزر را میثم سمیع و سینا حسینی و برای شهرداری تبریز مهران مرشدی دو گل، علی نادری و محمداحمدزاده به ثمر رساندند، تیم هوسم رودسر نیز در این شهر سه بر صفر نتیجه را به ملوان بندر گز واگذار کرد تا با همان دو امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.

برای تیم ملوان بندر گز محمد خسروی، وحید مختاری و سامان رضایی گل زنی کردند، در پنجمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران 16 تیم در دو گروه شمال و جنوب با هم رقابت می کنند.

کلاس توجیهی مربیگری واترپلو

یک دوره کلاس مربیگری توجیهی واترپلو با حضور رومان پولاچیک سرمربی اهل اسلواکی تیم ملی واترپلوی ایران در رشت آغاز شد، در این کلاس توجیهی مربیان رشته ورزشی واترپلوی استان گیلان در دو بخش آقایان و بانوان حضور دارند.

همچنین رومان پولاچیک سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران به عنوان مدرس در این کلاس حضور دارد و آخرین شیوه ها و قوانین مربیگری این رشته را به شرکت کنندگان آموزش می دهد، کلاس یکروزه توجیهی بازآموزی واترپلو در استخر کوثر مجموعه ورزشی یادگارامام شهرستان رشت برگزار می شود.

رومان پولاچیک سرمربی تیم ملی واترپلوی ایران در سفر به گیلان از تیمهای واترپلوی رده های مختلف سنی بندر انزلی و رشت بازدید می کند، این استان یکی از قطب های برتر واترپلو در کشور محسوب می شود.

کد خبر 1706107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha