۸ مهر ۱۳۹۱، ۹:۳۴

اجرای چهار نمایش در جشنواره تئاتر گلستان

اجرای چهار نمایش در جشنواره تئاتر گلستان

گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: چهار نمایش در دو روز اول جشنواره تئاتر گلستان در گنبدکاووس به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین جشنواره تئاتر گلستان از روز پنجشنبه با شرکت هشت گروه نمایشی در گنبدکاووس آغاز شد.
 
درستکارترین قاتل دنیا به کارگردانی محمد رضا محمودی از گرگان، راه یافته از جشنواره تئاتر امیدهای جوان و ننه دلاور، به نویسندگی آرمان طیران و  کارگردانی سعید قاضی نژاد از گرگان در روز جمعه دومین روز جشنواره به روی صحنه رفتند.

نمایش «درستکارترین قاتل دنیا»به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی محمد رضا محمودی از شهرستان گرگان در بیست و سومین  جشنواره تئاتر استان گلستان شرکت کرده است.
 
در این نمایش قاتلی برای شرکتی قتل انجام میدهد که در یکی از قتل های خود دچار مشکل می شود و فکر می کند شخصی را به قتل رسانده که شخص مورد نظر نیست و برای بخشش از سمت رئیس بزرگ و از کار برکنار نشدن افرادی را دعوت می کند تا از آنها چاره اندیشی کند ولی در انتهای نمایش متوجه می شود قتل را به درستی انجام داده است.

در روز اول، نمایش های مغناطیس درون از آزادشهر به کارگردانی محمد میرعرب رضی و نمایش اسفند 66 به نویسندگی حمیدرضا میرزایی و کارگردانی شقایق حدادی صبح و شامگاه پنجشنبه به روی صحنه رفت.

در سومین روز این جشنواره نیز، نمایش های لباسی برای مهمانی، راه یافته از جشنواره تئاتر امیدهای جوان و این عشق پیر، به کارگردانی رشید نصیری، هر دو از بندرگز، به اجرای نمایش می پردازند.
 
نمایش های موج ما را خواهد برد، کاری از سهیلا سبحانی از گرگان و هنگامه ای که آسمان شکفت به کارگردانی محبوبه شهریاری از کردکوی نیز روز یکشنبه 9 مهرماه اجرا می شود.
کد خبر 1707343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha