۱۰ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۳۱

پانیا:

بازیکنان تایلند مغلوب اسم کره جنوبی شدند/کره جنوبی با تجربه تر بودند

بازیکنان تایلند مغلوب اسم کره جنوبی شدند/کره جنوبی با تجربه تر بودند

ارومیه - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم والیبال جوانان تایلند گفت: بازیکنان تیم مغلوب اسم کره جنوبی در بازی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماخو ملک پانیا بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی با کره جنوبی با بیان  اینکه بازیکنان ما اشتباهات زیادی در برابر کره جنوبی داشتند و همین اشتباهات باعث شکست تایلند شد، افزود: انتظارات من از بازیکنان در این بازی بیشتر بود اما آنان مغلوب اسم کره شدند.

وی با بیان اینکه می توانستیم بهتر بازی کنیم و حتی بازی را ببریم، اظهار داشت: تجارب میدانی کره ها بیشتر از بازیکنان ما بود، تیم والیبال جوانان تایلند با هدف کسب مقام ششمی در این رقابتها شرکت کرده اما روند بازی به گونه ای است که هفتم یا هشتم می شویم.

سرمربی تیم والیبال تایلند در باره تمایل خودش برای بازی بعدی با ایران یا هندوستان گفت: دوست دارم با هندوستان بازی کنم زیرا ایران میزبان و تیم قدرتمندی است.تیم ایران قوی تر از هند است و بازی با این تیم سخت تر خواهد بود.
 
سرمربی تیم والیبال کره جنوبی با بیان اینکه در برابر چین هم می توانستیم پیروز شویم، گفت: بازیکنان ما امروز در برابر تایلند مانند زمان تمرینات بدون استرس بودند و به همین دلیل پیروز شدیم، تیم ما در برابر چین هم رقابت نزدیکی داشت اما شکست خورد، اما امروز تایلند را شکست دادیم و امیدوارم این پیروزی آغاز برای دیگر پیروزی های تیم کره باشد.
 
کیم سانگ وو  با اشاره به سطح فنی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ارومیه ، سطح مسابقات را خیلی بالا دانست و با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که در بازیهای بعدی نیز امکان پیروزی داشته باشیم، ادامه داد: ضعیف بودن تیم تایلند بدون ارتباط با پیروزی ما نیست، اما بازیکنان من امروز خیلی راحت بازی کردند و هرگز تمرکز خود را از دست ندادند.
 
وی یادآور شد: افت بازی ما در برابر ژاپن به دلیل خستگی مفرط مسابقات بود و چون دو بازی پشت سر هم یکی عصر روز شنبه و دیگری صبح روز یکشنبه داشتیم.

تیم والیبال جوانان کره جنوبی پس از دو شکست در برابر ژاپن و  چین امروز در مقابل تایلند به پیروزی سه بر صفر دست یافت.
 
8 تیم برتر در مرحله دوم این دور از رقابتها به دو گروه E شامل ایران، هند، استرالیا و تایلند و گروه F شامل ژاپن، چین، کره جنوبی و تایلند تقسیم بندی شده و در مرحله بعدی تیمهای اول هر گروه با تیمها رده چهارم و تیمهای رده دوم با تیمهای رده سوم مبارزه می کنند.

26 بازی در دور مقدماتی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا به میزبانی ارومیه برگزار که از این تعداد تیم های والیبال جوانان ایران، استرالیا، ژاپن، تایلند، هندوستان، چین تایپه، چین و کره جنوبی با کسب بیشترین امتیاز در چهار گروه، عنوان هشت تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا را به خود اختصاص دادند.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا انتخابی جام جهانی با حضور 13 تیم از شش تا 14 مهرماه سال جاری به میزبانی ارومیه مهد والیبال آسیا در سالن شش هزار نفری الغدیر ارومیه و سه هزار نفری شهید آهندوست برگزار می شود.

با توجه به انصراف قطر، پاکستان و کویت از شرکت در این دوره از مسابقات، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، چین، کره جنوبی، قزاقستان، تاجیکستان، چین تایپه، استرالیا، ازبکستان، ژاپن، تایلند، سریلانکا، هندوستان و افغانستان 13 تیم شرکت کننده در این رقابتها را تشکیل می دهند که سه تیم برتر جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کند.

شهر ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا پیش از این طی سال 89 میزبان مسابقات والیبال کاپ مردان آسیا و مسابقات والیبال دانش آموزان آسیا در سال 90 بوده و هم اکنون به واسطه ایجاد زیرساختهای ورزشی و رفاهی لازم آماده میزبانی از شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی است.

کد خبر 1709832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha