۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶

حجت الاسلام دری:

کاروانهای راهیان نور بر روی اقلیت های مذهبی تاثیرگذار باشند

کاروانهای راهیان نور بر روی اقلیت های مذهبی تاثیرگذار باشند

یزد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کشور گفت: در بین دانش‌آموزان و دانشجویان راهیان نور، اقلیت‌های مذهبی و اهل تسنن نیز حضور دارند و باید کاری کنیم که فضای محیط به نحوی باشد که بتوانیم بر آنها نیز تاثیرگذار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن دری، صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیران کاروانهای راهیان نور استان یزد با بیان اینکه راهیان نور نیز محلی برای بصیرت ‌افزایی و خاری در چشم دشمنان است، افزود: مکان‌ هایی که راهیان نور در آنجا حضور می‌ یابد، مکانی است که بهتر می ‌توان بر روی اعتقادات جوانان و توسل آنها به ائمه و توکل آنها به خدا کار کرد.

دری با بیان اینکه از استان یزد 14 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌ اند، خطاب به مدیران کاروانهای راهیان نور بیان کرد: در این راه مسئولیت و مشقات بسیاری وجود دارد اما دست از کار و مسئولیت خود نکشید و به راه خود ادامه دهید.

وی تاکید کرد: امروز ولایت نیاز به حمایت دارد و این حمایت با شناخت جوانان از شهدا و راه شهدا امکان‌پذیر است.

دری خاطرنشان کرد: وظیفه ما در مقابل جوانان، ترویج ارزش‌های اسلامی و ایجاد تحول درونی در جوانان است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم از مدیران کاروان‌های راهیان نور خواست تا بر مبحث ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان بیش از پیش کار کنند.

حجت‌الاسلام عباس سبحانیان اظهار داشت: مدیران راهیان نور مسئولیت سنگین و با افتخاری را پذیرفته‌اند اما باید اهداف رفت و آمدهای این اردوها برای همگان تبیین شود.

وی افزود: مدیران کاروان‌های راهیان نور استان یزد تلاش کنند تا در این اردوها، روحیه سلحشوری را در نسل جوان افزایش دهند و آنها را با مشکلات اول انقلاب و دوران جنگ آشنا کنند.

سبحانیان همچنین تاکید کرد: باید بر روی ولایتمداری و بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در این اعزام‌ها کار شود زیرا اگر سایه رهبری بر سر ما نبود، امروز هیچ نشانی از ایران و ایرانی نبود.

کد خبر 1721151

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha