۲۵ مهر ۱۳۹۱، ۱۷:۵۱

خدایی:

دشمنان سعی دارند مانع پیشرفت ایران شوند/برای پیشرفت باید از نظر علمی سرآمد باشیم

دشمنان سعی دارند مانع پیشرفت ایران شوند/برای پیشرفت باید از نظر علمی سرآمد باشیم

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: نظام سلطه علاقه مند نیست که ایران اسلامی پیشرفت کند الگو باشد و مطرح شود هدف دشمنان این است که جلوی حرکت و پیشرفت مردم ایران را بگیرند و اگر ما می خواهیم مطرح شویم باید از نظر علمی سرآمد باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت سالروز سفر مقام عظمی ولایت به استان کرمانشاه برگزار شد.

مهدی خدایی در این مراسم ضمن تبریک سالروز سفر مقام عظمی ولایت به استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته در چنین روزی مقام عظمای ولایت با قدوم مبارک خودشان به جمع دانشگاهیان تشریف فرما شدندو پس از 26 سال اتظار مردم غیور کرمانشاه که برای چنین روزی لحظه شماری می کردند این انتظار به سر آمد و خدا را شاکریم که توانسیم ایشان را زیارت کنیم.

وی افزود: سفر پر خیر و برکت رهبر انقلاب اسلامی به کرمانشاه نه فقط فضای معنوی را بهبود بخشید بلکه باعث وحدت بین مردم و مسئولین و مسئولین با مردم شد و نیز مصوبات خوبی را برای این استان در بر داشت.

خدایی گفت: امروزه علی رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد و تمام دشمن هایی که نظام سلطه با نظام مقدس دارد و دسیسه های پیچیده ای که در سر می پروراند به شکر خدا هر روز بر اقتدار نظام اسلامی افزوده می شود.

رییس دانشگاه رازی خاطر نشان کرد: امروز نظام سلطه به بهانه دموکراسی ،پیشرفت ، اسقلال و آزادی در کشورهایی که حکومت مردمی محورسیاسی کشور است، تنش ایجاد می کنند تا بتوانند به این بهانه ها این حکومت ها رو تغییر دهند و ضربه هایی به این کشورها وارد کنند.

خدایی اضافه کرد: ما باید هوشیار باشیم بصیرت داشته باشیم و آگاه باشیم، علی رغم محدودیتهایی که برای ما وجود دارد انشاءاله از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد و همه باید کمک کنیم تا از این مسیر عبور کنیم و از دانشگاهیان انتظار داریم که به عنوان پیشرو حرکت کنند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به لطف خداوند متعال و با وجود رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه ای پیروز خواهیم شد. تا می توانیم قوی باشید پشتکار داشته باشیم و برای این نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم تا بتوانیم کار ها رو در دنیا به نفع خودمان سامان دهیم.

کد خبر 1721681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha