۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۳:۱۶

گودرزی در گفتگو با مهر:

"روز سیاوش" برای جشنواره فجر آماده می‌شود/روایتی مدرن از یک داستان شاهنامه

"روز سیاوش" برای جشنواره فجر آماده می‌شود/روایتی مدرن از یک داستان شاهنامه

نمایش"روز سیاوش" به کارگردانی شکرخدا گودرزی و نقش‌آفرینی هنرمندانی چون حبیب دهقان نسب، محمد فیلی، احمد علامه دهر، لیلا بلوکات و... برای حضور در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر آماده می‌شود.

گودرزی در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: در حال آماده‌سازی نمایش "روز سیاوش" برای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر هستم. این نمایش نگاه معاصر به ماجرای سیاوش دارد و با رویکرد به قصه شاهنامه اجرا می‌شود اما داستان این نمایش با داستان سیاوش در شاهنامه تفاوتهایی نیز دارد.

وی ادامه داد: تلاش کردم در این اثر بخش‌های پنهان قصه سیاوش را با رویکردی مدرن روایت کنم. در"روز سیاوش" بیشتر ترجیح دادم پرداخت روانشناسانه‌ای از شخصیتهای داستان سیاوش داشته باشم. همچنین این اثر قرار است فروردین و اردیبهشت 92 در تالار سنگلج اجرای عمومی داشته باشد.

وی افزود: این نمایش با بازی حبیب دهقان نسب،‌ احمد علامه دهر، محمد فیلی، سعید داخ، فریدون محرابی، لیلا بلوکات، فریده دریامج، عبدالرضا فریدزاده، نوید گودرزی در حال حاضر در تالار سنگلج تمرین می‌شود و به زودی یک بازیگر دیگر نیز به جمع بازیگران می‌پیوندد.

طراحی صحنه این نمایش را سیامک احصایی، طراحی لباس آن را منیره ملکی و ساخت موسیقی را احسان تارخ بر عهده دارند‌، همچنین نیما گودرزی دستیار کارگردان این اثر نمایشی است.

کد خبر 1749682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha