۲۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۱۷

جعفرزاده:

هفته پایانی رقابت های لیگ فوتسال خراسان شمالی برگزار شد

هفته پایانی رقابت های لیگ فوتسال خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: هفته دهم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال استان با انجام سه بازی در شهرهای مختلف استان پیگیری شد.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: عصر دوشنبه در هفته دهم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتسال خراسان شمالی سه دیدار به صورت همزمان در  جاجرم، شیروان و سنخواست برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دیدارها دقایقی قبل به پایان رسیدند، افزود: در نخستین دیدار تیم آهن آلات محمدی جاجرم در خانه برابر تیم انتظار بجنورد با نتیجه یک بر دو تن به شکست داد.

جعفرزاده اظهار داشت: در دیگر دیدار این هفته تیم گلستان ثامن شیروان در سالن ایثار این شهر با نتیجه پرگل پنج بر یک پرسولیس ایرج اسفراین را در هم کوبید.

به گفته وی در آخرین دیدار این هفته نیز تیم جوارشی سنخواست در خانه با نتیجه شش بر یک شهاب نوین شیروان را مغلوب کرد.

جعفرزاده اضافه کرد: در پایان هفته دهم مسابقات تیم انتظار بجنورد با 19 امتیاز در صدر قرار دارد، آهن آلات محمدی جاجرم با 18 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده دوم جای گرفته و تیم جوارشی سنخواست نیز با 18 امتیاز در مکان سوم ایستاده است.

وی تصریح کرد: با وجود اتمام رقابت ها به دلیل اینکه کمیته انضباطی هیئت فوتبال خراسان شمالی نتیجه یکی از دیدارهای نیمه تمام هفته های پیش را اعلام نکرده و نتیجه بازی مذکور نیز در رده بندی صدر جدول موثر است، معرفی تیم های اول تا سوم به زمان بعد از اعلام نظر کمیته انضباطی موکول می شود.

در سال جاری رقابت های قهرمانی فوتسال خراسان شمالی با شرکت شش تیم آهن آلات محمدی جاجرم، شهاب نوین شیروان، گلستان ثامن شیروان، جوارشی سنخواست و پرسپولیس ایرج اسفراین در 10 هفته برگزار شد.

در پایان این مسابقات، تیم قهرمان به عنوان نماینده استان جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته سه فوتسال کشور را کسب می کند.

کد خبر 1768992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha