۳ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۲۷

ضرغامی:

گفتمان های دینی، ارتباط افراد را با صاحبان اندیشه اسلامی افزایش می دهد

گفتمان های دینی، ارتباط افراد را با صاحبان اندیشه اسلامی افزایش می دهد

اراک – خبرگزاری مهر: کارشناس امور فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه گسترش گسترش گفتمان های دینی، ارتباط افراد را با صاحبان اندیشه اسلامی افزایش می دهد گفت: برگزاری این گفتمان ها همچنین باعث تداوم ارتباط افراد با صاحبان تفکر اسلامی می شود.

وحید ضرغامی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سال جاری و به مناسبت های مختلف به ویژه در ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری گفتمان های دینی با دو موضوع کارگاهی و همایشی در سطح آموزشگاه های استان و همچنین مساجد محوری کرده است .

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برگزاری این گفتمان ها در مرحله اول در خواست اولیاءدانش آموزان مدارس که در رأس آنها تیزهوشان و سمپاد قرار دارند و همین امر باعث شد ما بتوانیم از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی قم نیز استفاده کنیم و در مرحله دوم به اهداف کلان فرهنگی و دینی درون سازمانی که ارتباط مؤثر با صاحبان اندیشه اسلامی است برسیم و بتوانیم با ارائه برنامه از سوی این افراد در جهت شناسائی و جذب افراد تأثیر گذار در عرصه های دیگر فرهنگی استفاده های لازم را ببریم.

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی یکی از اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی را استمرار ارتباط چهره به چهره با دانش‌آموزان و قشر جوان و نوجوان جامعه خواند و تصریح کرد: در این خصوص به بررسی و پاسخگویی به شبهات و جریان‌شناسی مسائل و حوادث با محورهای مختلف می پردازیم.

وی در پایان با اظهار به اینکه تبلیغات اسلامی استان مرکزی در سال جاری به مناسبت های مختلف به ویژه در ماه محرم وصفر اقدام به برگزاری گفتمان های دینی کرد ه است به خبرنگار مهر ابراز داشت: این گفتمان ها به طور کارگاهی و همایشی در سطح آموزشگاه های استان و همچنین مساجد برگزار شده است.

کد خبر 1773089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha