۳ دی ۱۳۹۱، ۱۸:۳۸

داوودی مطرح کرد:

آرامش نسبی در بازار بروجرد حاکم است/ برخورد جدی با سودجویان بازار برنج

آرامش نسبی در بازار بروجرد حاکم است/ برخورد جدی با سودجویان بازار برنج

بروجرد - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه بروجرد ضمن تاکید بر نظارت و بازرسیهای مستمر از واحدهای صنفی این شهرستان، از آرامش نسبی در بازار بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن داودی ظهر یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار و مبارزه با قاچاق کالا شهرستان بروجرد گفت: با هماهنگی هایی که میان همه دستگاه های دولتی شهرستان و همچنین برخی وارد کنندگان کالا به وجود آمده بسیاری از مشکلات بازار حل شده است.

وی تصریح کرد: در ماه های گذشته اخلال گران و سودجویان برای برهم زدن آرامش در بازارمرغ کشور و تشویش اذهان عمومی اقدامات نسنجیده ای انجام دادند که سبب شد قیمت برخی اقلام مانند مرغ به صورت مصنوعی در کشور افزایش یابد که خوشبختانه با مدیریت کلان به موقع مسئولان این کارشکنی ها راه به جایی نبرد و شاهد برگشت آرامش به بازار مرغ بودیم.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه بروجرد ادامه داد: متاسفانه بارها در شهرستان عده ای اقدام به قاچاق مرغ کرده اند که با برخورد جدی دستگاه های نظارتی این اقدامات خنثی شده و خوشبختانه شهرستان بروجرد در این این زمینه مدیریت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی اظهار داشت: همان طور که در گذشته عده ای اقدام به کارشکنی و بر هم زدن بازار مرغ کردن و با شکست مواجه شدند متاسفانه امروز در حال برنامه ریزی برای بر هم زدن نظم در بازار برنج هستند که خوشبختانه با هوشیاری به موقع دستگاه های متولی شهرستان بسیاری از برنامه های این افراد شناسایی شده و مجموعه فرمانداری در حال برخورد با این افراد است.

داودی تصریح کرد: چنانچه مردم شاهد هرگونه تخلف از سوی اخلال گران در بازار بودند با در میان گذاشتن این موضوع با مجموعه فرمانداری شهرستان یا ادارات صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاههای نظارتی به ایجاد آرامش بیشتر در بازار کمک کنند.

وی ادامه داد: مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان این اطمینان را به مردم بروجرد می دهد که برخورد جدی با این اخلالگری ها صورت می پذیرد و افراد متخلف نه تنها جریمه سنگین مالی خواهند شد بلکه جواز کسب این افراد نیز باطل خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد در پایان اظهار داشت: مردم تحت تاثیر جوسازی های اخلال گران در بازار کشور قرار نگیرند زیرا افراد جوساز در جامعه افراد وابسته به ثروت هستند و می خواهند از این جوسازی ها علیه مردم و به سود خود بهره ببرند.

کد خبر 1773795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha