۲۶ دی ۱۳۹۱، ۹:۳۸

لاهوتی:

قوانین موجود در زمینه منابع طبیعی شدت لازم برای منع تجاوز به جنگل‌ها را ندارد

قوانین موجود در زمینه منابع طبیعی شدت لازم برای منع تجاوز به جنگل‌ها را ندارد

لنگرود - خبرگزاری مهر: نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قوانین مربوط به منابع طبیعی موجود شدت‌ لازم برای منع تجاوز به جنگل ها وجود ندارد، گفت: باید شدیدترین مجازات ها برای برخورد با افراد سودجو اتخاذ شود.

مهرداد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار مهر به اختصاص 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش صنعت و نیز اختصاص 10 درصد دیگر از این منابع به بخش کشاورزی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: با محاسبات انجام گرفته در مجموع 80 هزار میلیارد تومان به بخش صنعت و کشاورزی کشور اختصاص یافته است که امید است با همت مسئولان استانی از این فرصت استفاده بهینه شود.

لاهوتی در ادامه با بیان اینکه حفظ منابع طبیعی به معنی حفظ زندگی انسانهاست، بیان داشت: تخریب جنگلها موجب بروز سیل و بلایای طبیعی در مناطق باران‌ خیز همچون استانهای شمالی می ‌شود.

وی با اعلام اینکه ارتفاعات جنگلها و مراتع به محل ساخت ویلا و خانه برای افراد سودجو تبدیل شده است، افزود: مراتع اموال مربوط به منابع طبیعی بوده که مورد تجاوز قرار گرفته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم ‌اکنون در قوانین مربوط به منابع طبیعی موجود شدت‌ لازم برای منع تجاوز به جنگلها وجود ندارد، یادآورشد: شدیدترین مجازات ها باید برای برخورد با افراد سودجو اتخاذ شود.

کد خبر 1790758

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha