۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۵:۳۸

اخبار شهرری/

یادمان شهدای روستاهای منطقه 20 تهران برپا شد

یادمان شهدای روستاهای منطقه 20 تهران برپا شد

شهرری - خبرگزاری مهر: یادمان 60 شهید محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 تهران همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور شهردار این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر یادمان شهدای محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 تهران در قالب بازدید همزمان شهردار، معاونان و شهرداران نواحی از 60 خانواده شهید واقع در 13 روستای آن محدوده برگزار شد و از خانواده این عزیزان  تقدیر به عمل آمد.

شهردار منطقه 20 تهران در حاشیه این مراسم معنوی تأثیر بازدید های مستمری که به صورت هفتگی و مناسبتی با خانواده شهدا از سوی مدیریت شهری این منطقه صورت می گیرد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به رویکرد اجتماعی مدیریت شهری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به معنویات، ارزشها و باورهای دینی، دیدار با خانواده شهدا از جمله فعالیتهای اولویتداری است که با هدف تکریم و معرفی خانواده های معظم شهدا به عنوان الگوهای نمونه جامعه انجام می شود.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با رویکرد انقلاب اسلامی فجر محمدی در سطح منطقه در حال برگزاری است، افزود: همزمان با این ایام مبارک یادواره شهدا در سطح محله های 22 گانه این منطقه به منظور آشنایی نسل جوان با دلاورمردیهای این عزیزان با همکاری و مشارکت مدیران محله بر پا می شود.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه مدیریت شهری منطقه 20 تهران به محدوده حریم در سال جاری بیان داشت:‌ اعزام 450 خانواده شهید به مشهد مقدس، نصب یادمان شهدای شهرری، برپایی همایشهای تقدیر و دیدار با 700 خانواده معظم شهدا از جمله اقداماتی بوده است که در سال جاری در سطح منطقه با محوریت حریم انجام شده است.

این بازدید معنوی با حضور شهردارمنطقه 20 تهران، قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی و رؤسای ادارات شهرداری منطقه 20 تهران و رئیس بنیاد شهید شهرری برگزار شد و از خانواده های شهید روستاهای طالب آباد، قاسم آباد، گل تپه کبیر، تقی آباد، عباس آباد،‌عباس آباد علاقمند، چالطرخان، محمود آباد، قمی آباد، قاسم آباد تهرانچی، کریم آباد، قلعه نو و زمان آباد دیدار کردند.

حضور شهردار منطقه 20 تهران در سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران

شهردار منطقه 20 تهران با حضور در سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران به صورت مستقیم به پیامهای شهروندان پاسخ داد و پاسخگوی مشکلات شهروندان این منطقه بود.

عظیم بابایی با حضور در سامانه نظارت همگانی شهرداری تهران به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات و پیامهای 42 نفر از شهروندان بود.

این گزارش حاکی است، اهم پیام های شهروندان در خصوص خدمات شهری، فنی عمرانی، شهرسازی و تقدیر از پرسنل شهرداری منطقه 20 تهران مطرح شده است.

در این جلسه رؤسای ادارات بازرسی و سامانه 1888 و مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران نیز حضور داشتند.

گفتنی است، در حال حاضر سه هزار نفر از میان کارکنان منطقه 20 و اقشار مختلف شهروندان از جمله روحانیون، فرهنگیان، پزشکان و کارشناسان و... به عنوان ناظرین افتخاری درون و برون سازمانی با سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 تهران همکاری دارند و شهروندان علاقه مند می توانند با مراجعه به دفتر این سامانه در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 تهران در طرح ناظر افتخاری ثبت نام کنند.

کد خبر 1809501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha