۲۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۰۷

احمدی‌نژاد وارد روستای چارک بوشهر شد/ افتتاح زمین چمن ورزشی

احمدی‌نژاد وارد روستای چارک بوشهر شد/ افتتاح زمین چمن ورزشی

بوشهر - خبرگزاری مهر: محمود احمدی نژاد برای افتتاح چند طرح عمرانی وارد روستای چارک شهرستان دشتی استان بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور صبح پنجشنبه به منظور افتتاح هفت طرح عمرانی روستایی در روستای چارک شهرستان دشتی و همچنین افتتاح همزمان چهار هزار و 623 طرح عمرانی در روستاهای کشور وارد روستای چارک شد.

تعداد زیادی از مردم از ساعت‌ها پیش با در دست داشتن شاخه‌های گل و همچنین نصب بنر و پلاکارد در انتظار حضور رئیس‌جمهور بودند.

رئیس جمهور و هیئت همراه دقایقی پیش با دو فروند بالگرد وارد این روستا شدند.

در نخستین برنامه، زمین چمن مصنوعی این روستا به بهره‌برداری رسید.

با حضور رئیس جمهور در روستای چارک به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس چهار هزار و 623 طرح عمرانی در روستاهای کشور را افتتاح خواهد کرد.

روستای چارک یکی از روستاهای محروم واقع در شهرستان دشتی و در حاشیه کوه‌ منداست که به یمن سادات و غیرسادات خاستگاه مبلغان و عالمان و قاریان و حافظان قرآن بوده است و هم اکنون نوادگان و عموم مردم این روستا قریب به 95 درصد آن‌ها با قرآن آشنا هستند.

در سفر رئیس جمهور به روستای چارک دشتی پنجشنبه هفت طرح عمران روستایی افتتاح می‌شود که این طرح روستایی به ارزش 32 میلیارد و 170 میلیون ریال اجرا شده است.

طرح هادی روستایی به طول هفت کیلومتر، ساخت برج نوری، توسعه فضای سبز، تهیه و نصب تابلو در معابر و خیابان‌های روستا، سطل زباله و پارک محله‌ای، ساخت زمین چمن مصنوعی، اجرای شبکه گازرسانی، راه اندازی ایستگاه تلفن همراه، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و شروع عملیات ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای روستا از جمله طرح‌هایی است که فردا با حضور رئیس جمهور در روستای چارک دهکده قرآنی افتتاح می‌شود.

کد خبر 1815119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha