۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳

احمدی:

60 درصد اعتبارات کمیته امداد ایلام صرف اشتغال و آموزش مددجویان می شود

60 درصد اعتبارات کمیته امداد ایلام صرف اشتغال و آموزش مددجویان می شود

ایلام - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت : حدود 60 درصد اعتبارات این نهاد صرف اشتغال و همچنین آموزشهای فنی و حرفه ای برای مددجویان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین احمدی صبح شنبه در جمع مددجویان شرکت کننده در دوره هدایت شغلی کمیته امداد شهرستان ایلام بیان داشت: آموزش مهارتهای مختلف یکی از راههایی است که می تواند زندگی هر شخص را متحول کند.

احمدی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش مهارتهای فنی و حرفه ای برای مددجویان این نهاد یکی از برنامه های اصلی این نهاد در استان ایلام است، افزود: در سال جاری از 85 میلیارد تومان اعتبار که جهت این نهاد اختصاص یافته است 50 میلیارد تومان آن مربوط به آموزش و اشتغال مددجویان است.

وی همچنین گفت: حدود 85 درصد مددجویان بیکار و جویای شغل مورد حمایت این نهاد فاقد مهارتهای شغلی هستند که این نهاد در تلاش است این افراد را به آموختن مهارتهای شغلی در کارگاههای آموزشی کمیته امداد ترغیب کنند.

این مسئول افزود: کمیته امداد این استان زمینه های آموزش مهارتهای شغلی برای همه مدد جویان این نهاد را فراهم کرده و این افراد در هر زمان که بخواهند می توانند در آموزشگاه های مهارت شغلی شرکت کند.

وی همچنین گفت: کمبود افراد کاربلد از جمله معضلات و دلایل اصلی وجود قشر بیکار در جامعه امروز ما به حساب می آید.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در زمینه رشد و تکامل در زندگی، انسان نقش محوری را به عهده دارد افزود: رشد و تکامل انسان در عالم خلقت اکتسابی است و باید برای بدست آوردن آن تلاش و کوشش نماییم و مهمترین تغییر در زندگی مان را خودمان ایجاد کنیم.
 

کد خبر 2003996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha