۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۱۵

آغاز به کار واحد دانشگاه آزاد در ابوموسی/ پذیرش دانشجو از سال آینده

آغاز به کار واحد دانشگاه آزاد در ابوموسی/ پذیرش دانشجو از سال آینده

رئیس منطقه ۱۵ دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز به کار واحد دانشگاهی در جزیره ابوموسی از فروردین ۹۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بررسی های اخیر هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در جزیره ابوموسی اظهار داشت: با همکاری خوب مسئولان جزیره، این مرکز دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ترم بهمن رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ابوموسی به عنوان یک پروژه ملی یاد کرد و آن را متعلق به همه دانشگاهیان دانشگاه آزاد دانست و گفت: با آماده شدن ساختمان آموزشی، این دانشگاه از فروردین 92 در دو رشته کامپیوتر و حسابداری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

کامرانی با اشاره به ساخت پروژه عمرانی این دانشگاه یادآور شد: درخواست زمین برای احداث ساختمان آموزشی این مرکز دانشگاهی داده شده و سعی و تلاش ما این است که در سال آینده عملیات عمرانی آن را آغاز و یک پایگاه آموزشی در شان جزیره ابوموسی ایجاد کنیم.

رئیس منطقه 15 دانشگاه آزاد از اخذ مجوز قطعی برای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بشاگرد از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: پیش از این مجوز ایجاد مرکز بشاگرد از سازمان مرکزی اخذ شده بود و بتازگی مجوز وزارت علوم نیز قطعی شد.

کد خبر 2006554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha