۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۲

بیستمین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای روستای زایرعباسی آغاز شد

بیستمین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای روستای زایرعباسی آغاز شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور سردار رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتی و خیل عظیم مردم این شهرستان، بیستمین دوره مسابقات فوتبال یادواره شهدای روستای زایرعباسی بوشهر آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه آئین افتتاح این یادواره که عصر چهارشنبه در روستای زایرعباسی برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: این مراسم بیستمین یادواره شهدای روستای زایر عباسی است که با حضور 12 تیم از شهرستان‌های دشتی و تنگستان در این مسابقات حضور دارند و همه این تیم‌ها با نام مبارک شهدا در این مسابقات حضور یافته‌اند.

رضا جمشیدی اضافه کرد: این مسابقات افتخاری است که در روستایی کوچک با 15 شهید، بیستمین یادواره شهدا و یک جشنواره بزرگ ورزشی با این شکوه برگزار شود و هر ساله هم شاهد افراد بزرگواری در این مسابقات هستیم و امسال نیز شاهد حضور سردار رویانیان و محسن قهرمانی در این جشنواره هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور این چهره‌های ورزشی در استان بوشهر، بیان داشت: حضور این افراد باعث شناخت بیشتر این چهره‌های ورزشی از استان بوشهر و به‌ویژه ورزش استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه با ستودن حضور سردار رویانیان در این یادواره شهدا، خاطرنشان ساخت: امروز تیم پرسپولیس در تهران مسابقه داشت و سردار رویانیان با وجود حساسیت این مسابقه برای این باشگاه، برای حضور در این یادواره به بوشهر سفر کردند که بیانگر توجه ایشان به این برنامه‌های فرهنگی است.

وی به برتری چهار بر یک پرسپولیس در مقابل تیم سایپا اشاره کرد و افزود: این برد به برکت خون شهدا و نیت خالص سردار رویانیان بود که با حضورشان در این یادواره شهدا، تیم پرسپولیس این نتیجه را کسب کرد.

جمشیدی برگزاری 20 یادواره شهدا در این روستا را کاری بزرگ دانست و اضافه کرد: هر کسی که در این یادواره‌های شهدا حضور می‌یابد، با دعوت شهدا می‌آید و هر وقت نتوانستیم در این یادواره‌ها حضور یابیم به این معنا است که دعوت نشده‌ایم.

وی به حضور جمع کثیری از جوانان روستای زایر عباسی و شهرستان دشتی در این جشنواره اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برگزاری این برنامه‌ها باعث ایجاد نشاط و شادی در جامعه می شود که باید همه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها تلاش کنیم.

کد خبر 2008704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha