۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۵

فرماندار زهک:

یادواره شهید میر حسینی 16 اسفند در شهرستان زهک برگزار می شود

یادواره شهید میر حسینی 16 اسفند در شهرستان زهک برگزار می شود

زاهدان – خبرگزاری مهر: یادواره بزرگداشت حاج قاسم ميرحسيني قائم مقام لشكر ‪ ۴۱‬ ثارالله و دو هزار شهید منطقه سیستان شانزدهم اسفند ماه در شهرستان زهک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر فرماندار شهرستان زهک هدف از برگزاری این یادواره را انتقال رشادت ها و از خود گذشتگی های شهداء در مسیر تثبیت انقلاب اسلامی به نسل جوان و ارج گذاری از مقام رفیع این شهید عنوان کرد.

حبیب پیری افزود: به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم تعداد هشت کمیته فرهنگی در این راستا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا  تأثیر بسزایی بر انتقال ارزش های اسلامی به نسل جوان دارد ادامه داد: بازخوانی حماسه های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تا کنون در خنثی سازی اهداف شوم استکبار و هوشیاری جوانان تاثیر شگرفی داشته است.

وی افزود: دلاور مردان زیادی از خطه سیستان در جبهه های نبرد حق علیه حماسه آفریدند که شهید میر حسینی قائم مقام لشکر 41 همیشه پیروز ثارالله  نمونه و الگوی بارزی از این حماسه است.

وی گفت: همان گونه که خاطره فداکاری های سردار شهید میرحسینی در ذهن همرزمان او در دوران دفاع مقدس، ماندگار است، خدماتِ مخلصانه او نیز در کنار مردم سیستان در حافظه تاریخیِ مردمان آن خطه، جاودان خواهد ماند.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم میرحسینی، از فرماندهان توانمند دوران ۸ سال دفاع مقدس بود که در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت رسید و مردم ولایت مدار سیستان همه ساله با آرمان های این شهید بزرگوار تجدید میثاق می کنند.

 

 

 

کد خبر 2010146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha