۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۰۹

10 اثر جدید طي سال جاری توسط بوستان کتاب قم چاپ شد

10 اثر جدید طي سال جاری توسط بوستان کتاب قم چاپ شد

قم - خبرگزاری مهر: کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب قم از چاپ بیش از 10اثر جدید در سال 91 خبر داد.

مهدی محدثی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آثار  متشر شده توسط موسسه بوستان کتاب در سال جاری افزود: تعداد 11 اثر به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به آثار منتشره اظهار داشت: تحريري بر اصول فلسفه و روش رئاليسم از جمله این آثار  است که در پنج جلد به انتشار رسیده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب قم ادامه داد: اثر دکتر محمدباقر شریعتی سبزواری در 324 صفحه و در نوبت اول به چاپ رسیده است.

محدثی اضافه کرد: اصول فلسفه و روش رئاليسم، تأليف علامه سيد محمد حسين طباطبائى كتابى بزرگ و ارزشمند در فلسفه اسلامى است كه با شرح و توضيح‌هاى متفكرانه استاد شهيد مرتضى مطهرى(ره) در پاورقى‌ها، جاذبه بيشترى يافته است.

وی در خصوص روش تحقیق موضوعی در قرآن کریم دیگر اثر به چاپ رسیده گفت: آقایان دکتر محمدعلی لسانی فشارکی و  دکتر حسین مرادی زنجانی در نوبت اول اثرشان را به چاپ رسانده اند.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب قم تفسیر قرآن و هرمنوتیک کلاسیک را از دیگر آثار برشمرد و اظهار داشت:  دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی این اثر علیرضا آزاد را تهیه کرده که در وبت اول به چاپ رسیده است.

محدثی در خصوص اخلاق معاشرت به عنوان دیگر اثر چاپ شده در این مدت عوان داشت: این اثر توسط جواد محدثی تهیه شده است.

وی گفت: روابط اجتماعی دراسلام از دیگر آثار به چاپ رسیده است که علامه سید محمد  حسین طباطبایی آنرا تالیف و توسط محمد جواد حجتی کرمانی  ترجمه شده است.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب قم دروس شرح منظومه دوره‌ چهار جلدی حاج ملاهادى سبزواری و آیت‌الله یحیى انصارى شیرازى یز از دیگر آثار متشره است.

محدثی افزود: کلیه و دمنه نصرالله محمد منشی را از دیگر آثار ذکر کرد و بیان داشت: فروغ حكمت ترجمه و شرح نهایه الحکمه از تالیفات علامه سید محمد حسین طباطبایی و راهنمای ادیان زنده تالیف جان هنیلز برگردان دکترعبدالرحيم گواهی از دیگر آثار است.

وی ابراز داشت: مجموعه 9 جلدی باغ آفتاب یز از دیگر آثار است که شامل داستان‌هایی از زندگی آیات عظام سیدابوالحسن اصفهانی،  مرعشی نجفی، خوئـی، شیخ اعظم انصاری، بروجردی، اراکی، حائری یزدی، گلپایگانی و امام خمینی می شود.

 

کد خبر 2014266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha