۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۴۲

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد:

ارتباط با اهل بیت(ع) اکسیری بود که به شهدا حیات ابدی داد

ارتباط با اهل بیت(ع) اکسیری بود که به شهدا حیات ابدی داد

دشتستان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با اهل بیت(ع) اکسیری بود که به شهدا حیات ابدی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد صبح یکشنبه در یادواره شهدای دبیرستان امام خمینی(ره) برازجان اظهار داشت: آنچه ما را در جبهه‌ها پیروز کرد ابتکارات بزرگ نوجوانانی بود که سن و سال زیادی نداشتند و امروز نیز خیلی از کارهای بزرگ را همین نوجوانان انجام می‌دهند.

وی به نقش مهم بسیجیان در پیشرفت کشور اشاره کرد و بیان داشت: هر کجا در جامعه ما فرهنگ بسیجی متبلور شود شاهد شکل گرفتن رفتارها بر اساس هنجارهای اسلامی و توسعه و پیشرفت در آن عرصه هستیم و هر کجا این فرهنگ کم‌رنگ شود ما شاهد توسعه و پیشرفت در آن جا نخواهیم بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تصریح کرد: کسانی که هر لحظه از عمر خود را با پوچی می‌گذرانند مرگی بی معنا خواهند داشت اما کسانی که برنامه و هدف در زندگی خود دارند مرگی با معنا خواهند داشت و آن شهادت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم جامعه و جوانان را به حیات شهدا وصل کنیم تا شهدا مدد رسان ما در این عرصه باشند و هرکس در جامعه اسلامی از فرهنگ شهادت و ایثارگری جدا شود آن روز، روز بیچارگی و بدبختی آن انسان است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در این آئین گفت: برگزاری این یادواره‌ها تجدید عهدی با شهدا است که به آنها بگوییم اگر شما رفتید و سوختید و پرپر شدید ما دانش آموزان راهتان را ادامه می‌دهیم و سر پیمان خود ایستاده و عقب‌نشینی نکرده‌ایم.

عباسعلی اسدی تصریح کرد: امروز بزرگان ما با پشتوانه شهدا در تمام جلسات و محافل سیاسی حضور دارند و ما با این حضور توانستیم هیمنه استکبار و آمریکا را در هم بشکنیم.

کد خبر 2015329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha