۲۱ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۴۲

هدیه رهبری به دست دانش آموزان میامی رسید/توزیع چهار هزار و 340 دست البسه

هدیه رهبری به دست دانش آموزان میامی رسید/توزیع چهار هزار و 340 دست البسه

میامی-خبرگزاری مهر: هدایای مقام معظم رهبری با حضور نماینده معظم له در بنیاد علوی، بین دانش آموزان شهرستان میامی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اعطای هدایای رهبری به دانش آموزان این شهرستان در محل سالن انقلاب میامی گفت: امروز افتخار می کنیم که در یکی از شهرستان های محروم استان سمنان شاهد توزیع هدایایی از سوی مقام معظم رهبری هستیم.

عباس صائمی با اشاره به اینکه در استان سمنان تنها شهرستانی هستیم که از الطاف مقام معظم رهبری در این طرح بهره مند شده ایم، گفت: بسته هایی که بخشی از آن امروز توزیع شد شامل پوشاک و کفش بود.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان میامی 76 واحد آموزشی وجود دارد که تقریبا 60 مورد آن مقطع ابتدائی و یک مدرسه استثنایی بصورت مستقل فعالیت می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد علوی نیز با بیان اینکه این هدایا از طرف رهبر انقلاب برای دانش آموزان ارسال شده است گفت: این طرح چند سالی است که در تمامی استانها و مناطق محروم کشور اجرا می شود و در این چند سال مردم استقبال چشمگیری از این طرح داشته اند.

محمد کریمی همچنین با اشاره به اینکه چهار هزار و 340 دست البسه به شهرستان میامی اختصاص داده شده است اظهار داشت: از این میزان دو هزار و 100 دست مانتو، شلوار و کفش برای دختران و دو هزار و  240 دست پیراهن، شلوار و کفش برای پسران است که برای تقدیم به دانش آموزان عزیز تحویل مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفته است که تقدیم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان عزیز از این هدایا خرسند شوند و این را به عنوان هدیه ای از طرف رهبر انقلاب داشته باشند.

در خاتمه به تعدادی از دانش آموزان به صورت نمادین هدایای رهبری اهدا شد.

کد خبر 2016717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha