۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰

ملاجعفری به مهر خبر داد:

آزمایشگاه هورمونی فیروزکوه در هفته سلامت افتتاح می شود

آزمایشگاه هورمونی فیروزکوه در هفته سلامت افتتاح می شود

فیروزکوه - خبرگزاری مهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: از جمله برنامه های شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه در هفته سلامت افتتاح آزمایشگاه هورمونی در فیروزکوه است که طی هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

فریبا ملاجعفری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فشار خون شعار هفته سلامت در سال 92 است و به همین مناسبت شبکه بهداشت برنامه هایی را در این هفته در گروه های مختلف اجرا خواهد کرد.

برگزاری کلاسهای تغذیه و فشار خون برای اقشار مختلف در فیروزکوه

وی بیان داشت: از برنامه های این هفته می توان به برگزاری کلاس تغذیه برای کارگران و کارفرمایان در کارخانجات مواد غذایی، برگزاری کلاس دخانیات و فشار خون برای اصناف و کلاس تغذیه و فشار خون برای سالمندان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت فیروزکوه و برگزاری کلاس تغذیه و فشار خون برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در کمیته امداد امام(ره) فیروزکوه اشاره کرد.

ملاجعفری همچنین از برگزاری کلاس در زمینه  تغذیه و فشار خون برای بسیجیان در پایگاه بسیج، عموم مردم و سالمندان در کلاس آموزش هفت تیر، دانش آموزان در مدارس، رابطین بهداشت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت فیروزکوه، بهورزان در شبکه بهداشت، مراجعان مراکز بهداشتی و درمانی در هفته سلامت و همکاران در ادارات در شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبر داد.

وی گفت: در هفته سلامت کلاس فعالیت بدنی و کنترل فشار خون برای بسیجیان و کلاس تحرک و فشار خون برای دانش آموزان در دبیرستان دخترانه  17 شهریور و حضرت خدیجه(س) نیز برگزار خواهد شد.

شعار هفته سلامت در سربرگ نامه های اداری طی هفته سلامت درج می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در همین راستا، شعار هفته سلامت در سربرگ نامه های اداری طی هفته سلامت در فیروزکوه درج می شود و آزمایشگاه هورمونی نیز در فیروزکوه افتتاح خواهد شد.

وی عنوان داشت: توزیع رسانه ویژه هفته سلامت به صورت تراکت به تعداد 600 عدد، یکهزار و 800 عدد پمفلت، 200 عدد بروشور، 90 عدد پیامک، شش عدد پلاکارد و پنج عدد اطلاعیه برای عموم مردم، دانش آموزان، کارگران کارخانجات، رؤسای ادارات و... در سطح شهرستان فیروزکوه و مراکز بهداشتی و درمانی انجام خواهد شد.

ملاجعفری همچنین به فعالیتهای دیگر در این ایام مانند عیادت از بیماران و سالمندان در 24 فروردین در بیمارستان امام خمینی(ره)، برپایی غرفه های سلامت، برپایی چادر سلامت برای عموم مردم جنب مسجد جامع فیروزکوه، برگزاری جشنواره در زمینه جشن هفته سلامت اشاره کرد.

وی یادآور شد: مسابقه نقاشی، مقاله نویسی و جشنواره غذای سالم برای دانش آموزان مدرسه هاتف، مدارس مقطع راهنمایی و ابتدایی، راهپیمایی سلامت برای عموم مردم در سطح شهرستان، اسپیرومتری و اودیومتری برای عموم مردم در مراکز بهداشتی و درمانی، گرفتن فشار خون و ویزیت رایگان برای عموم مردم در مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین برگزاری جلسه هماهنگی پرسنل شبکه و ادارات طی هفته سلامت در شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری شهرستان فیروزکوه از دیگر برنامه های شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه است که در طول هفته سلامت برگزار خواهد شد.

کد خبر 2027054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha