۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰

فرحزاد در گفتگو با مهر:

نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی در دامغان تولید شد

نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی در دامغان تولید شد

دامغان–خبرگزاری مهر: مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری دامغان گفت: نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی از سوی شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با همکاری شرکت آسمانه تولید شد.

حجت الاسلام مهدی فرحزاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تولید نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی توسط شهرداری دامغان اظهار داشت: این نرم افزار در پی منویات رهبر معظم انقلاب در سفر سال گذشته خود به استان خراسان شمالی بیان فرمودند تهیه و تولید شد.

وی با اشاره به اینکه نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی در سه هزار حلقه لوح فشرده تهیه و توزیع شده است، یادآور شد: این نرم افزار با هدف تبلیغ زندگی ایرانی اسلامی و داشتن یک زندگی ساده تهیه شده است.

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری دامغان همچنین افزود: در این نرم افزار یک منوی ویژه از شهر دامغان وجود دارد که به معرفی جاذبه های گردشگری، تفریحی و اماکن تاریخی و مذهبی این شهر می پردازد.

وی خاطر نشان ساخت: برای تهیه و تولید این نرم افزار 50 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری دامغان هزینه شده است.

فرحزاد اضافه کرد: نرم افزار چند رسانه ای خانواده ایرانی جزو اصلی از بسته فرهنگی خانواده ایرانی است که در سه بخش خانه ایرانی، گردشگری ایرانی و گنجینه ایرانی تهیه شده است.

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری دامغان اظهار داشت: گنجینه ایرانی ادای دینی است بر سنت مقدس صله رحم، آسیب شناسی و آداب یک مهمانی که در این نرم افزار به آن پرداخته شد.

فرحزاد تصریح کرد: در تهیه محتوای نرم افزار خانواده ایرانی نهایت دقت به کار رفته و تمامی تلاش سازندگان اثر بر ارائه سبکی شایسته برای زندگی ایرانی اسلامی هر یک از اعضای خانواده بوده است.

مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری دامغان در خاتمه گفت: امید آن داریم که با توزیع این نرم افزار در بین شهروندان دامغانی گام خوبی در جهت ترویج، گسترش و تبلیغ یک زندگی ساده و معمولی برای خانواده ها برداشته و این نرم افزار مورد قبول همگان و استفاده کنندگان از آن قرار گیرد.

کد خبر 2027131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha