۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹

ماندگاری مسافران نوروزی زمینه توسعه لرستان را فراهم می کند

ماندگاری مسافران نوروزی زمینه توسعه لرستان را فراهم می کند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان گفت: ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان زمینه توسعه و همپنین ورود سرمایه گذاران به استان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده شامگاه یک شنبه در مراسم تجلیل از خادمان گردشگری استان لرستان با تقدیر از عملکرد ستاد تسهیلات سفر استان در ایام نوروز اظهار داشت: لرستان در ابعاد مختلف دارای استعداد و ظرفیتهای بی پایان الهی است که باید زمینه شکوفایی آنها فراهم شود.

وی با تاکید بر تعامل، همدلی، کار کارشناسی و علمی برای شکوفایی استعدادهای لرستان عنوان کرد: به طور حتم رضای خدا در خدمت بی منت به مردم این استان است.

استاندار لرستان با بیان اینکه ماندگاری مسافران نوروزی و همچنین انتخاب لرستان به عنوان مقصد گردشگری نتیجه چند سال کار کارشناسی است، بیان داشت: انجام کارهای فرهنگی، برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ... از جمله دلایل این موفقیت بوده است.

دهمرده با تاکید بر اینکه با تعامل، همدلی، برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت استعدادهای یک سرزمین شکوفا می شود، افزود: ارائه خدمات و امکانات لازم و رایگان به مهمانان نوروزی لرستان منجر شد که یک بار دیگر مهمان نوازی مردم این استان به همه نشان داده شود.

وی با تاکید براینکه به طور حتم ماندگاری مسافران نوروزی در لرستان منجر به ایجاد سرمایه گذاری در این استان شده است، بیان داشت: این امر موجب توسعه لرستان و همچنین ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان می شود.

استاندار لرستان با تاکید براینکه همه مدیران دستگاه های اجرایی باید در راستای توسعه گردشگری لرستان قدم بردارند، افزود: بدترین مدیر، مدیری است که افق دید نداشته باشد چرا که این امر برای توسعه استان "سم " است.
 

کد خبر 2027274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha