۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۲۰

خرمی عنوان کرد:

مسئولان حق ندارند از پست و مقام خود در انتخابات سوءاستفاده کنند

مسئولان حق ندارند از پست و مقام خود در انتخابات سوءاستفاده کنند

دشتستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: مسئولان حق ندارند از پست و مقام خود در انتخابات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خرمی ظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان با اشار به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات و ایجاد زمینه لازم برای این مهم از جمله مصادیق تحقق شعار حماسه سیاسی است.

وی با بیان اینکه مسئولان برگزاری انتخابات حق فعالیت در ستادهای انتخاباتی را ندارند، اضافه کرد: انتخابات آبروی نظام است و باید تمامی برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری انتخابات به مطلوب‌ترین شکل ممکن به‌ کار گیریم و زمینه حضور حداکثری مردم را ایجاد کنیم.

فرماندار دشتستان در ادامه بر لزوم تلاش همه مسئولان برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و افزود: در شهرستان دشتستان شاهد تعامل و همراهی و همکاری بسیار خوبی در بین مسئولان هستیم که می‌تواند زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به مردم فراهم سازد.

وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ عزت و احترام همه مراجعین تاکید کرد و ادامه داد: فرماندار هماهنگ‌کننده دستگاه‌های اجرایی برای انجام بهتر امور و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است و از همه مسئولان می‌خواهم هر جا لغزشی از فرماندار دیدند به من متذکر شوند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان نیز در این آئین اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در سال‌های اخیر در زمینه بهبود وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان صورت گرفته است که شاهد بهبود اغلب شاخص‌های امنیتی در این شهرستان هستیم و در حال حاضر نیز امنیت خوبی در این شهرستان حاکم است.

عبدالکریم رستگار از تعامل، همدلی، مودت، هماهنگی و همراهی اعضای شورای تامین به عنوان یکی از دلایل بهبود شاخص‌های امنیتی یاد کرد و افزود: دهقائدی در دوران تصدی معاونت سیاسی اجتماعی شهرستان دشتستان همواره به مسئله امنیت توجه داشتند و برنامه‌ریزی‌های ارزشمندی در این زمینه انجام دادند.

وی معاون جدید سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان را نیز از نیروهای ارزشی، انقلابی، ولایتمدار و دلسوز نظام و انقلاب معرفی کرد و بیان داشت: امیدواریم مهتدی با برنامه‌ریزی دقیق زمینه را طوری مهیا کند که در وضع امنیتی نسبت به شرایط فعلی نیز به پیشرفت‌های بهتری دست یابیم.

در این آئین با قدردانی از زحمات بخشعلی دهقائدی معاون سیاسی سابق فرماندار دشتستان، ابراهیم مهتدی به عنوان معاون جدید فرماندار دشتستان معرفی شد.

کد خبر 2027672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha