۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۲۱

کلاه‌کج خبر داد:

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر از فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه

افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر از فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه از افزایش 12 درصدی جابجایی مسافر در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید کلاه‌کج بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد کل پروازهای فرودگاه عسلویه در سال گذشته،پنج هزار و 598 پرواز بوده است که این آمار نشان دهنده رشد 12 درصدی پروازها در سال 91 است.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس با اشاره به جایگاه و نقش این فرودگاه در کمک به پیشبرد اهداف صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران گفت: فرودگاه خلیج فارس برای نیل به اهداف تعیین شده و پاسخگویی به نیازمندی ها و تامین پیش نیاز های اجرای هر چه سریعتر پروژه های متعدد و عظیم صنایع گاز و پتروشیمی و توسعه اجتماعی و اقتصادی منطقه ویژه پارس تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به توان جابجایی بیش از یک میلیون مسافر در سال از مسیر این فرودگاه گفت: در سال91 ، 721 هزار و 173 مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 12.46 درصدی همراه بوده است.

کلاه کج با اشاره به اینکه فرودگاه بین المللی خلیج فارس در حکم ورودی اصلی و به مثابه پیشانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایفای نقش می کند، تصریح کرد: هدف ما استفاده از حداکثر توان این فرودگاه برای پیشبرد اهداف منطقه است که خوشبختانه در سال 91 با شش هزار و 279پرواز داخلی و خارجی به تحقق این مهم نزدیک شده ایم.

مدیر فرودگاه بین المللی خلیج فارس در ادامه گفت: از تعداد کل پروازهای انجام گرفته در سال گذشته شش هزار و 177 سورتی داخلی و 102 سورتی خارجی است که خوشبختانه با برقرای مجدد پروازهای خارجی در سال 91 هم اکنون هفته­ ای چهار پرواز به مقصد دوبی و قطر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این فرودگاه به عنوان موتور محرکه جابجایی مسافر در پارس جنوبی به حساب می­‌آید، اظهار داشت: این فرودگاه در تمام طول هفته در بخش داخلی به مقصد شیراز، اهواز، بوشهر، تهران، اصفهان،گیلان، ساری، آذربایجان شرقی، کرمانشاه و مشهد  و در بخش خارجی به مقصد دبی و قطر خدمات پرواز ارئه می­‌دهد.

کد خبر 2027779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha