۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۰۵

اسفندیاری اعلام کرد:

شرايط براي برگزاري انتخابات مهياست/پيش بيني 150 صندوق راي در سيريك

شرايط براي برگزاري انتخابات مهياست/پيش بيني 150 صندوق راي در سيريك

سیریک - خبرگزاری مهر: فرماندار سیریک گفت: شرایط و امکانات برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در سطح شهرستان سیریک مهیاست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسفندیاری ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد انتخابات یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره‌ی انتخابات شوراهای شهر و روستا  شهرستان سیریک اظهار داشت: همزمان بودن برگزاری دو  انتخابات  ریاست جمهوری و شوراها  در یک روز  باعث شده  تا انتخابات آتی از حساسیت دوچندانی برخوردار باشد.

وي اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات در سه شهر و 74 روستای شهرستان سیریک در قالب دو بخش مرکزی و بمانی  برای انتخابات شوراهای شهر و روستا 74 صندوق ثابت و سیار و انتخابات ریاست جمهوری 76 صندوق در نظر گرفته شده است.

فرماندار سیریک با تاکید بر اینکه نباید هیچ انتخاباتی را دست کم گرفت ابراز داشت: جایگاه شوراهای اسلامی به دلیل تاثیر و قدرت بسیار در عرصه تصمیم گیری در حوزه محلی روستا و شهری نه تنها پایین تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست بلکه بنحوی  بالاتر و حساس تر از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سیریک بيان داشت: هدف اصلی ما اجرای انتخاباتی  با بهترین شکل بدون طرفداری از کاندیدایی خاص و تشویق مردم  به حضوری حداکثری برای انتخاب شخصی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها است.

اسفندیاری در بحث برگزاری انتخابات و اهمیت انتخابات در این برهه زمانی خواستار همکاری و تلاش مضاعف  همه مسئولیت کمیته های ستاد انتخابات  و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان سیریک  در بخش های تامین نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات برای برگزاری انتخاباتی منظم و پرشور شد.

 

 

کد خبر 2029127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha