۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۵۲

جلال زاده:

شهرداری موظف به توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم ارومیه است

شهرداری موظف به توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم ارومیه است

ارومیه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه را موظف به توسعه و ایجاد زیرساختها و امکانات رفاهی در مناطق محروم استان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال زاده بعد از ظهر سه شنبه در جریان ديدار با شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه، با اشاره به اهميت توجه به مناطق محروم اروميه ، توجه به اين مناطق را از مهمترين وظايف و تكاليف شهرداري اروميه دانست و اجراي عمليات عمراني و خدمات شهري در اين مناطق در سرلوحه فعاليتهاي مديريت شهري قرار گرفته تا زمينه رشد متوازن در كل شهر اروميه فراهم شود.

وی با بیان اینکه ارومیه باغ شهري بي نظير در ايران و منطقه بوده که بايد مديريت شهري از اين وي‍ژگي منحصر به فرد و آب و هوا و خاك مرغوب اروميه استفاده كرده و باغ هاي ديدني را براي حضور شهروندان و گردشگران ايجاد كند، اظهار داشت: با توجه روز افزون به ظرفيتهاي بالقوه و قابل توجه شهر  مي توان ارومیه را به شهري با قابليت هاي گردشگري مناسب در كشور تبديل كرد.

استاندار آذربایجان غربی بر بهبود بيش از پيش چهره شهر اروميه با استفاده از نماهاي مناسب تاكيد و با اشاره به اینکه در اين خصوص بايد نماهاي شهري اروميه بهبود یابد، ادامه داد: در كنار توسعه فعاليت هاي عمراني، بايد فعاليت هاي فرهنگي نيز به تناسب توسعه و  گسترش يابد، بايد با كار مناسب و درخور، ضمن افزايش رضايت مندی، علاقه هاي مردمي را به نظام مقدس جمهوري اسلامي روز به روز افزايش دهيم .

محمد حضرت پور شهردار اروميه نيز در اين جلسه با اشاره به اینکه طی سال گذشته همه 3 هزار و 600  ميليارد ریال بودجه شهرداري محقق و امسال نيز بودجه 5 هزار و 500 ميليارد ریال براي شهرداري اروميه به تصويت اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه رسيده، ادامه داد: اميدواريم با برنامه ريزي هاي انجام شده اين بودجه نیز محقق شود

 

کد خبر 2029365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha