۲۰ فروردین ۱۳۹۲، ۲۱:۳۵

رفایی خبر داد:

حوزه هنری خراسان رضوی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش می دهد

حوزه هنری خراسان رضوی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش می دهد

مشهد - خبرگزاري مهر: رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی گفت: حوزه هنری خراسان رضوی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد رفایی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: حوزه هنری خراسان‌رضوی با  ظرفیت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری تلاش می‌کند زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را افزایش دهد.

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی با بیان اینکه فعالیت‌های حوزه هنری برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزایش می یابد، گفت: حوزه هنری با استفاده از ظرفیت های خود می تواند در راستای تحقق شعار سال و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش آفرین باشد.

رفايي با اشاره به انرژی صلح آمیز هسته ای افزود: نظام اسلامی باید با استفاده از ابزار هنری فناوری صلح آمیز هسته‌ای را در سطوح ملی و بین المللی معرفی کرده و در این راستا هنرمندان و رسانه‌های ارتباط جمعی باید نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

وی بیان کرد: با توجه به همزمانی 20 فروردین با دهه فاطمیه برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت انرژی هسته‌ای بعد از سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و از 26 فروردین تا دهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 600 اثر فرهنگی در حوزه هنری خراسان رضوی تولید شده، گفت: سال گذشته بیش از 600 اثر فرهنگی و هنری شامل کتاب، تئاتر، فیلم سینمایی، پویا نمایی، نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، تذهیب با حمایت حوزه هنری خراسان‌رضوی در سال گذشته تولید شد.

کد خبر 2029516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha