۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۵

سیاهکلی:

حضور در انتخابات پاسداشت خون شهداست

حضور در انتخابات پاسداشت خون شهداست

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون رسانه مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ایران با حضور مقتدرانه در انتخابات و رای به کاندیدای اصلح خود از خون شهدا پاسداری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم یادواره شهدای بخش رودبارالموت که روز جمعه با حضور حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و خانواده شهدا برگزار شد لطف الله سیاهکلی گفت: ملت ایران با شرکت در انتخابات آینده ضمن تثبیت وحدت در سطح ملی و بین المللی زمینه تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را فراهم می کند.

معاون رسانه مجازی سازمان صدا وسیما تصریح کرد: کج فهمی و کم عقلی است که فکر کنیم امروز دشمن دست از توطئه کشیده است لذا حضور مردم در انتخابات باید به گونه ای باشد که دشمن طمع به ایران اسلامی را از سر بیرون کند و این امر بی شک پاسخگویی آنان در برابر خون شهدا خواهد بود.

سیاهکلی، در ادامه تحقق شعار حماسه اقتصادی را یکی از وظایف مهم دولت فعلی و آینده اعلام کرد و اظهارداشت: مردم ایران در سالهای پس از انقلاب اسلامی در عرصه های سیاسی و دینی همواره پیشگام و الگوی کشورهای مستضعف دنیا بوده و با تلاش بیشتر مردم و مسئولان در جهت جهاد اقتصادی در آینده شاهد توسعه روز افزون کشورمان خواهیم بود.

معاون رسانه مجاری سازمان صدا وسیما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست مردم منطقه الموت برای دریافت شبکه دیجیتال گفت: راه اندازی این سامانه در منطقه در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد دریافت دیجیتال شبکه های تلویزیونی در منطقه الموت خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با اشاره به شرایط مهم و حساس منطقه گفت: دشمن امروز با توطئه شکست جبهه مقاومت، کشورهای مسلمان به ویژه سوریه را هدف قرار داده اند اما به فضل الهی توطئه آنان خنثی و نقش برآب خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آینده بیان کرد: پیروی از ولایت فقیه و هوشیاری در برابر توطئه دشمنان از مهم ترین اولویت های انتخابات آینده است و بی شک این موضوع موفقیت بیش از پیش ایران اسلامی را در پی خواهد داشت.  

سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین هم در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از زندگی شهدا و تاثیر آن بر نسل جوان خواستار تبیین اهداف و آرمانهای شهدا در جامعه شد.

قاسم حامدی بخشدار رودبار الموت غربی هم  بر لزوم آشنایی بیشتر مردم و مسولان به ویژه نسل جوان با زندگی شهدا تاکید کرد.

حامدی افزود: بخش رودبار الموت غربی با داشتن 108 روستا و بیش از   18 هزار نفر جمعیت 110 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

در پایان تندیس شهدای بخش رودبار الموت غربی به خانواده آنان اهدا شد.

اجرای مداحی، نوحه خوانی، شعر خوانی و بیان خاطره از دیگر بخش های این مراسم بود.

کد خبر 2031411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha