۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸

طاهایی اعلام کرد:

آموزه های شهدا در یادواره ها ترویج شود

آموزه های شهدا در یادواره ها ترویج شود

ساری - خبرگزاری مهر: استاندار مازندران با تاکید بر حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: آموزه های شهدا در یادواره های شهدا ترویج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سيد علي اكبر طاهايي صبح شنبه در مراسم گراميداشت 5 شهيد گمنام و 9 شهيد آغوزبن بهنمير با اشاره به اينكه يادواره هاي شهدا مكاني مناسب براي ترويج آموزه هاي شهيدان است، بيان داشت: اين اسطوره هاي تاريخ، درس آموز مقاومت و پايداري به جوانان كشور هستند.

وي افزود: امتداد آواي شهيدان كشور ما ، نداي بيداري اسلامي و نهضت توحيدي در ديگر سرزمين هاي اسلامي است.

طاهايي با بيان اينكه مستكبران عالم همواره با پيروان مكتب فاطمه(س) دشمني مي ورزند، اذعان داشت: دشمني هاي زورگويان جهان با انقلاب اسلامي به دليل اين است كه امروز پيام انساني و الهي انقلاب به گوش همه مردم عصر حاضر رسيده است.

استاندار مازندران با قرائت سوره كوثر، تصريح كرد: جامعه بانوان ايران اسلامي به سنت، حجاب، حيا و عفت فاطمي افتخار مي كند و اين شهيدان والامقام نيز تربيت يافته در دامان همين مادران با ايمان هستند.

وي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، اظهار داشت: اين نامگذاري مبارك بيانگر اوج اعتقاد و اعتماد رهبري به مردم كشور است.

طاهايي اضافه كرد: اين مردم مومن، اهل حماسه اند و بارها در صحنه هاي مختلف تاريخ انقلاب اين موضوع را به اثبات رساندند.

استاندار مازندران، مردم را نقش آفرينان اصلي در انتخابات دانست و افزود: مردم با تحقيق و بررسي مناسب، افراد اصلح را براي اداره امور در شوراهاي اسلامي و رياست جمهوري برگزينند.

وي ادامه داد: اگر همه ما در مسير اطاعت از خدا، ولي فقيه و قانون گام برداريم هرگز دچار غفلت نخواهيم شد.

کد خبر 2031475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha