۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۵۵

مخالفت استفن کینگ با ساخت فیلم "درخشش"

مخالفت استفن کینگ با ساخت فیلم "درخشش"

علاوه بر ساخته شدن ادامه فیلم تحسین‌شده "درخشش" که اقتباسی از کتاب استفن کینگ است، کمپانی برادران وانر قسمت پیش‌درآمد آن را نیز فیلم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، ماه ژوییه گذشته همزمان با اتمام نوشته شدن کتاب "دکتر اسلیپ" توسط استفن کینگ، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت پروژه قسمت مقدماتی فیلم "درخشش" را که مدت زیادی درباره‌اش بحث بود، به مرحله ساخت برساند.

هرچند مدتی طول کشید تا نویسنده‌ای پیدا شود که بتواند این کار را انجام دهد اما بالاخره گلن مازارا، نویسنده سریال The Walking Dead برای این کار انتخاب شد.

جزییات بیشتر درباره داستان اصلی فیلم هنوز مشخص نشده اما هتل اوورلوک مکان وقوع داستان اصلی "درخشش" تاریخی غنی، رنج‌دیده و ترسناک دارد.

مازارا تا چندی قبل مسئولیت هدایت نویسندگان سریال The Walking Dead بعد از جداشدن فرانک دارابونت را برعهده داشت. با وجود اینکه او بعد از مشکلاتی با تهیه‌کنندگان اجرایی از سریال جدا شد، اما با این حال مسئول تعداد زیادی از قسمت‌های سریال و همچنین سریال مطرح دیگر یعنی The Shield بود. همه اینها به این معنی است که او انتخاب خوبی برای نوشتن این فیلم که هم انسانیت می‌خواهد و هم ترس، است.

در عین حال اینترتینمنت ویکلی هم درباره "دکتر اسلیپ" که ادامه‌ای بر داستان "درخشش" است با استفن کینگ صحبت کرد.

کینگ که قبلا اعلام کرده بود از فیلم کوبریک خوشش نیامده است این‌بار هم گفت: سوال اصلی این است که آیا آنها حق دارند از "قبل از بازی" که قسمت مقدماتی کتاب بود استفاده کنند یا خیر. چون قسمت پایانی کتاب اسمش بود "بعد از بازی" و کلی چیزهای ترسناک و خوب داشت که می توان از آنها برای ساخت یک فیلم خوب استفاده کرد. حالا آیا من مشتاق دیدن این پروژه هستم؟ نه نیستم.

وی افزود: "درخشش" یک کتاب قدیمی است که حقوق قانونی‌اش هنوز هم متعلق به من است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم. نمی‌خواهم بگویم که این پروژه را متوقف می‌کنم چون من یک جورهایی آدم خوبی هستم. عادت دارم بگذارم مردم کارهایشان را جلو ببرند. همیشه مشتاقم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. اما می‌دانید اگر هیچ اتفاقی نیفتد به همان اندازه خوشحال می‌شوم.

کینگ تنها کسی نیست که نگرانی‌هایی در مورد این فیلم دارد اما برادران وارنر ظاهرا می‌خواهند این پروژه را هرجور شده زنده نگه دارند.

کد خبر 2033461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha