۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰

غلامحسین زارعی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر معرفی شد

غلامحسین زارعی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر معرفی شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: در آئینی با حضور مسئولان، غلامحسین زارعی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به اینکه اداره‌کل میراث فرهنگی استان بوشهر طی چند ماه اخیر توسط سرپرست اداره می‌شد، غلامحسین زارعی فرماندار سابق دشتستان صبح دوشنبه در آئینی با حضور تنی چند از مسئولان استان بوشهر به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد.

مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: اولویت اصلی من در این نهاد، تقویت بناهای تاریخی شهر و استان بوشهر است که امیدواریم با تلاش همه همکاران بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

غلامحسین زارعی با اشاره به اهمیت بالای حفظ این بناهای تاریخی، اضافه کرد: بناهای تاریخی سرمایه‌های این مرز و بوم هستند که باید به صورت ویژه به آن توجه کرد.

سرپرست سابق میراث میراق فرهنگی استان بوشهر نیز در خصوص اقدامات نوروزی این سازمان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای میزبانی مناسب از مسافران نوروزی صورت گرفت و شاهد رضایت‌مندی مسافران نوروزی از میزبانی استان بوشهر بودیم.

الیاس کیامرزی اضافه کرد: در عید نوروز شاهد حضور خوب مهمانان نوروزی در بوشهر بودیم و ما تلاش کردیم که با ارائه بروشورها و راهنمایی‌های مختلف، شهر بوشهر و آثار باستانی و جاذبه‌های گردشگری را به اطلاع مسافران برسانیم.

کد خبر 2037790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha