۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۹

حجت الاسلام علاءالدینی به مهر خبر داد:

یادواره شهدای روحانی در دماوند برگزار می شود

یادواره شهدای روحانی در دماوند برگزار می شود

دماوند - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این یادواره به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای طلبه و روحانی شهرستان دماوند چهارشنبه چهارم اردیبهشت ماه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه ری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در خلال این مراسم معنوی علاوه بر سخنرانی، مواردی نظیر مداحی، پخش نماهنگی از طلاب و روحانیان شهید، برگزاری مسابقه فرهنگی و اطعام نیز گنجانده شده است.

علاءالدینی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اظهار داشت: سالروز وفات بانوی گرامی اسلام، حضرت ام البنین(س) به عنوان همسر و مادر پنج شهید سرافراز اسلام به درستی تحت عنوان روز تکریم مادران و همسران شهید نامگذاری شد.

این مسئول افزود: بی شک مادران و همسران شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با الگوگیری از بانویی گرامی همچون حضرت ام البنین(س) به مانند همیشه در مسیر حق و حقیقت گام بر می دارند.

تلاش صهیونیسم برای اختلاف افکنی در منطقه

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست "هرتزلیا" از یازدهم تا چهاردهم مارس در هرتزلیا از شهرهای سرزمینهای اشغالی، آن را تلاشی دیگر از سوی غاصبان قدس شریف برای اختلاف افکنی میان کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه دانست.

وی تصریح کرد: راهبرد صهیونیستها در آن نشست سالانه پشتیبانی از بلوک عرب با تأکید بر لزوم تشکیل و تجهیز محوری متشکل از اهل سنت مقابل گروه مورد خطاب آنها به نام شر با محوریت ایران بود.

حجت الاسلام علاءالدینی ادامه داد: وجود تقسیماتی همانند مورد مذکور در نشست سالانه یاد شده خود دلیل محکم و مهر تأییدی بر تلاش اسرائیل در راستای کوبیدن بیش از گذشته بر طبل اختلافات است، بی شک راهکار ایستادگی مقابل چنین ترفندهای خصمانه ای، هوشیاری مردم و اتخاذ سیاستهای درست خارجی از سوی مسئولان کشورمان است.

کد خبر 2039239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha