۷ شهریور ۱۳۸۲، ۱۲:۳۶

اخبار اختصاصي "مهر" از رقابتهاي كشتي جوانان جهان - استانبول (6)

ميثم اميني و حركت به سوي سكو

دومين روز رقابتهاي كشتي آزاد جوانان جهان صبح امروز در شهر استانبول تركيه آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار اعزامي "مهر" در روز نخست اين رقابتها ميثم اميني نماينده 74 كيلوگرم كشورمان پس از اينكه "زرا استبا" حريف پورتوريكوئي خود را با حساب 9 - صفر شكست داد ، برابر "مجيد ميردني" كشتي گير ترك قرار گرفت و با وجود اينكه حريفش از تشويق بي امان تماشاگران خودي بهره مند بود ، موفق شد وي را هم با ضربه فني مغلوب كند و عزم جزم خود را براي دست يابي به مدال طلا به رخ همگان بكشد .

تا اين لحظه از مسابقات تيم جوانان ايران فقط در وزن 60 كيلوگرم با مصطفي آخوندي با حساب 4 - صفر برابر "يوري سن سكين" متحمل باخت شده است . البته وي در دور دوم حريف قرقيزستاني خود را ضربه فني كرد تا براي مشخص شدن تكليف خود به انتظار نتيجه مصاف اين دو كشتي گير بنشيند . 

درادامه اين رقابتها جوانان كشورمان پيش ازظهر امروز 3 كشتي ديگر برگزار خواهند كرد كه در وزن 50 كيلو گرم فرزان بهرامي ، پس از پيروزي ضربه فني در دور نخست برابر والري ريكادزه از گرجستان و استراحت در دور دوم ، اكنون در دور سوم به مصاف آندري نيشنكو از اوكراين خواهد رفت . در وزن 66 كيلوگرم عباس رنجبر در نخستين كشتي خود با "ميخائيل تالاي" از بلاروس مصاف خواهد داد و در وزن 96 كيلوگرم نيز محمد حسين خالقي فر نماينده پراميد تيم ايران در دور نخست با "باچانا كارانادزه" از گرجستان روبرو خواهد شد .

اخبار تكميلي اين رقابتها متعاقبا ارسال خواهد شد .   

کد خبر 20438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha