۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

نشر به‌نگار با 12 عنوان کتاب کودک در نمایشگاه حضور دارد

نشر به‌نگار با 12 عنوان کتاب کودک در نمایشگاه حضور دارد

نشر به‌نگار علاوه بر عناوین بزرگسال خود، با 12 عنوان کتاب کودک در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشر به نگار یکی از ناشران باسابقه است که کار خود را از سال 68 آغاز کرده است و از شروع تا امروز مانند ناشران دیگر با فراز و نشیب روبرو بوده است. این ناشر که طی برخی سال‌ها فعالیت کمتری نسبت به دیگر سال‌های حضورش در بازار نشر داشته است، امسال با 35 عنوان کتاب بزرگسال به نمایشگاه کتاب آمده است.

غرفه‌ای که نشر به نگار در آن حضور دارد، به طور مشترک با نشر مهیستان اجاره شده و این دو ناشر به این شکل در نمایشگاه امسال حضور دارند.

کتاب‌های کودک نشر به نگار تحت عنوان «کتاب‌های سنجاقک» منتشر می‌شوند. 12 عنوانی که تا به حال در این گروه منتشر شده‌اند و در نمایشگاه عرضه شده اند، همگی آثار ترجمه هستند و اسامی‌شان عبارت است از:

کلوچه توت فرنگی در ساحل، مسابقه بزرگ شیرینی‌پزی، کلوچه توت فرنگی به مدرسه برمی گردد، یک روز در طبیعت، زنده باد بهار، کلوچه توت فرنگی و اسکی روی یخ، اولین مهمانی با لباس خواب، کادوی کلوچه توت فرنگی و مجموعه کتاب‌های کاپیتان زیر شلواری (داستان‌های اول تا چهارم). نویسنده کتاب‌های کاپیتان زیرشلواری، داو پیلکی است و این چهار عنوان توسط انسیه بهبهانی ترجمه شده اند.

عناوین دیگر «کتاب‌های سنجاقک» هم توسط نویسندگانی چون ایمی اکلسبرگ، لورن سسیل، سییرا هریمن، لیزا گالو و آملی لامیران است که سروشه آقایی آن‌ها را ترجمه کرده است.

کد خبر 2045915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha