۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

سرمربی صنعت نفت در گفتگو با مهر:

تعطیلات لیگ به نفع ما شد/ برای فصل بعد برنامه داده‌ام

تعطیلات لیگ به نفع ما شد/ برای فصل بعد برنامه داده‌ام

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت معتقد است تعطیلات لیگ برتر به نفع تیمش بوده است. او می‌گوید بازیکنان نفت برای بازی با ذوب آهن بی انگیزه نیستند و با تمام توان مقابل حریف به میدان می‌روند.

سعید سلامات در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم صنعت نفت با ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: بازی ذوب آهن با پرسپولیس را آنالیز کردیم و تمریناتمان را بر اساس همان بازی انجام دادیم. ما برای پیروزی به اصفهان می‌رویم تا در صورتی که لیگ برتر 18 تیمی باقی ماند، شانس بقا در لیگ را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلات لیگ به نفع صنعت نفت بوده است، خاطرنشان کرد: تعطیلات فرصت خوبی بود تا ما کار خودمان را نحو احسن انجام بدهیم و تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم. همچنان امیدواریم که لیگ برتر 18 تیمی باقی بماند. برای همین مقابل ذوب آهن بی انگیزه نیستیم و با تمام توان کار خواهیم کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا فصل بعد در این تیم خواهد ماند یا خیر، تصریح کرد: همه چیز به دو بازی باقیمانده بستگی دارد. من برنامه‌هایم را به مدیر باشگاه داده‌ام و در صورتی که در دو مسابقه آخر لیگ نتایج مثبتی را کسب کنیم، با تیم در فصل آینده ادامه همکاری می‌دهم.

سلامات در پایان تاکید کرد: در صورتی که تیم به لیگ دسته اول برود و من سرمربی باشم، بیشتر از بازیکنان بومی استان خوزستان استفاده می‌کنیم تا تیم مجددا به لیگ برتر برگردد. اگر هم تیم در لیگ برتر ماندگار شد، طبق برنامه‌ای که به باشگاه داده‌ام باید تغییراتی در تیم ایجاد شود و بازیکنان قوی‌تری جذب کنیم تا دیگر به مشکلی که امسال مواجه شدیم، بر نخوریم.

تیم‌های فوتبال ذوب آهن و صنعت نفت آبادان فردا یکشنبه در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال، در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. به گفته سلامات، حسین کعبی و سیامک کوهنورد به خاطر مصدومیت به این مسابقه نمی‌رسند.

کد خبر 2046509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha