۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

مرفاوی قبل از دیدار با راه آهن:

بعید می‌دانم دیدار با کیفیتی را شاهد باشیم/ فقط می‌خواهیم لیگ تمام شود!

بعید می‌دانم دیدار با کیفیتی را شاهد باشیم/ فقط می‌خواهیم لیگ تمام شود!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به تعطیلی طولانی مدتی که تیم‌ها داشته‌اند بعید می‌دانم دیدار صبا و راه آهن کیفیت بالای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد مرفاوی که بعدازظهر امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر راه آهن با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از چندین روز تعطیلی باید به مصاف راه آهن برویم و هر چند تمرینات خوبی را برای این دیدار پشت سرگذاشته ایم اما دوری از مسابقه روی عملکرد هر دو تیم تاثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال با توجه به وضعیتی که دو تیم در جدول دارند سه امتیاز این بازی می تواند در صعود چند پله ای تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه بازیکنانش تلاش خواهند کرد تا سه امتیاز دیدار برابر راه آهن را کسب کنند در پاسخ به این پرسش که از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستید به مرحله مقدماتی صعود کنید ناراحت نیستید گفت: به هر حال آن بازی گذشت و ما در پلی آف نتوانستیم به پیروزی برسیم. نباید به گذشته برگشت و افسوس آن موقع را خورد. ما با شکست در آن بازی تمرکزمان را روی لیگ گذاشتیم. امیدوارم استقلال بتواند به مراحل بالاتر صعود کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ارزیابی اش از سطح کیفی لیگ دوازدهم گفت: وقتی نتایج رقابت های لیگ را می بینیم متوجه می شویم که سطح کیفی لیگ پایین است و تنها می خواهیم مسابقات را برگزار کنیم و لیگ را به تمام برسانیم. برنامه ریزی هایی که این فصل انجام شد به عملکرد تیم ها لطمه زد و تعطیلات زیاد باعث شد بازیکنان و تیم ها سطح کیفی بالایی نداشته باشند.

صمد مرفاوی با بیان اینکه در شرایط فعلی مخالف 16 تیمی شدن لیگ برتر است گفت: برای رسیدن به این تعداد تیم باید برنامه ریزی چند ساله داشت. نه اینکه اینکه شب بخوابیم و صبح تصمیم بگیریم که لیگ را 16 تیمی کنیم. شاید هم مشکل ما این است که تعداد تیم های حاضر در لیگ دسته اول زیاد است. ما اگر می خواهیم لیگ برتر خوبی داشته باشیم ابتدای باید به وضعیت لیگ دسته اول سروسامان بدهیم.

دیدار تیم های فوتبال راه آهن تهران و صبای قم در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دوازدهم ساعت 18 فردا یکشنبه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2046831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha