۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

در سطح استانی و کشوری/

115 معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

115 معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

یاسوج – خبرگزاری مهر: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم 115 معلم نمونه استاني و شهرستانی، عشاير و آموزش استثنايي کهگیلویه و بویراحمد تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور 800 نفر از فرهنگيان استان برگزار شد، مديركل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از281 معلم نمونه درسطح استان، شهرستان ها ومناطق در 10 همايش تجليل شده است.

پرویز طاهری افزود: همچنین دیدار معلمان نمونه كشوري و استاني با مقام معظم رهبري و مسئولان كشور از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته معلم است.

وی بیان داشت: در مراسم امروز نیز 22معلم نمونه استاني وكشوري،84معلم نمونه بويراحمد و آموزش و پرورش استثنايي و 9 معلم مناطق عشايري استان تجليل می‌شوند.

طاهری با بیان اینکه نخستين معلم خداوند است، عنوان کرد: معلمان با تحصيل در مدرسه معرفت، هدايتگر جامعه‌اند.

وی افزود: براي تعيين قدر و منزلت هركس بايد دربارگاه الهي آن راجستجو كرد و معلم كسي است كه به مقام مهدي یا هدايت شده رسيده و هدايت‌گر جامعه شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: در كلام بزرگان جايگاهي بالاتر از جايگاه معلم نمي‌بينيم چراكه خداوند حضرت آدم را تعليم داد تا معلم شد و فرشتگان براو سجده كردند.

حسین صابري، استاندار كهگيلويه و بويراحمد نیز در این مراسم گفت: الگو شدن ايران اسلامي در جهان و موفقيت دانشمندان ايراني در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي، نظامی، اقتصادي، توليدي و فتح قله‌هاي پيشرفت در جهان مديون ومرهون مكتب معلمان است.

صابری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: انتخابات خردادماه مظهر مردم سالاري ديني است و فرهنگيان با زمينه سازي براي حضور حماسه و آگاه سازي براي انتخاب اصلح نقش اساسي در اين زمينه دارند.

وی بیان داشت: معلمان همواره نقش یک هدایتگر را در جامعه به عهده دارند و با آموزش صحیح، فرزندانی شایسته برای کشور تربیت خواهند کرد.

صابری با اشاره به نقش ولايت فقيه در ايران اسلامي افزود: امروز در تمام دنيا ثابت شده که يك رهبر دلسوز، آگاه، بصير، زمان شناس و عالم لازم است تا يك كشور مقتدرانه اداره شود.

کد خبر 2047709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha