۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶

حجت‌الاسلام شاهمیری:

بازگشت خرمشهر به دامان میهن هدیه شهیدان و استقلال کشور امانت آنهاست

بازگشت خرمشهر به دامان میهن هدیه شهیدان و استقلال کشور امانت آنهاست

بوشهر - خبرگزاری مهر: حجت الاسلام یعقوب شاهمیری در جمع بسیجیان شهرستان بوشهر گفت: بازگشت خرمشهر به دامان پاک میهن هدیه شهیدان است و استقلال کشور امانت آنهاست و باید از ثمره خون پاک آنها پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خرمدل صبح شنبه در جمع بسیجیان شهرستان بوشهر با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: علی همان همای رحمتی است که آیتی از خداوند را برای مسلمانان و خاصه شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) عصمت و طهارت است که در شب سیزدهم ماه رجب چشم برجهان می‌گشاید.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر با تبعیت آزاد شد؛ تبعیت از فرماندهی و ولایت موجب پیروزی رزمندگان اسلام شد.

خرمدل گفت: روزی میدان جنگ دفاع مقدس بود، روزی در لبنان و امروز دشمن با ماهواره و فضای سایبری در منازل ما به جنگ با اعتقادات ما آمده و جوانان ما در نوک حمله آنان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز همه ما تکلیف داریم؛ فتح‌المبین، بیت المقدس و والفجرها میدان انتخابات است و فاتح میدان بت حضور حماسی ملت مشخص می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: آنچه که فتنه 88 را را رفع کرد، حضور حماسی مردم در 9 دی بود و در انتخابات 24 خرداد هم میعادگاه حضور حماسی آحاد ملت ایران اسلامی است.

نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت ناهنجاری‌ها را کاهش می‌دهد

حجت الاسلام یعقوب شاهمیری نیز در این آئین با تبریک به مناسبت سالروز ولادت امیر مؤمنان(ع) و سالروز فتح خرمشهر به اهیمت روایت‌گری خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: اگر روایت جنگ درست در جامعه بیان شود و اگر تبعیت از ولایت داشته باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد و باید پیام و خاطرات شهدا توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان و آینده انتقال داده شود.

وی افزود: همه اقتدار امروزمان را مدیون شهدا و ایثارگرانی هستیم که بی‌ادعا در جبهه‌های جنگ حاضر شده و اجازه ندادند کوچک‌ترین خدشه‌ای به عزت و حرمت این ملت وارد شود.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: خرمشهر با پایداری مردم و با سلاح ایمان و خداباوری و به دست جامعه ایثارگری امروز آزاد شد.

شاهمیری تصریح کرد: امروز به برکت وجود این شهدای والا مقام، مشعل چراغ دین و انقلاب روشن است و به لطف و کرم خداوند هر روز این راه روشن‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: بازگشت خرمشهر به دامان پاک میهن هدیه شهیدان است و استقلال کشور امانت آنهاست و باید از ثمره خون پاک آنها پاسداری کنیم و آرمان‌های آنها را زنده بداریم.

حجت الاسلام یعقوب شاهمیری با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت ناهنجاری‌ها را کاهش می‌دهد اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت دژی مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است که به هیچ‌وجه قابل تسخیر نخواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: عزت و سربلندی ملت ایران در عرصه های بین المللی و بیداری اسلامی در دنیا ثمره مجاهدت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

کد خبر 2062191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha